Gå til innhold

Har hatt mensen i 3 uker nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

normalt eller? Går på p-piller. Men dette begynner å ta av....hva skyldes at jeg har så lang mensen denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du akkurat begynt på pillen, eller har du tatt den en stund?

Dersom du akkurat har begynt på den kan det være grunnen. Det er ikke unormalt å blø ekstra lenge på første brettet. Har du brukt dem en stund, hadde jeg tatt kontakt med legen

Skrevet

Bruker Yasmin. Har gått på de i over ett år. Jeg utsetter av og til mensen, men ikke alltid. Utsatte den forrige peiode, og skulle gjøre det denne perioden også...men det funket ikke. Jeg fikk mensen, og den har vart i tre uker. Var hos legen for noe annet forrige uke, da spurte jeg legen om denne langvarige menstrusajonen min. Han sa at hvis jeg blødde mer enn en uke til, burde jeg komme tilbake. Nå har jeg altså blødd en uke til, men hva kan det være da? blir jo litt bekymret

Skrevet

Hadde samme problemet med et annet merke. Legen min mente at mest sansynelig var det ikke noe galt med meg, men at jeg rett og slett ikke tålte pillene. Fikk resept på et annet merke, problemet forsvant, jeg ble glad og mannen min ble glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...