Gå til innhold

Opp ned meny funker dårlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye telefonen brukte ikke så lang tid på å surre og røre!

Dyr tlf og kun få uker gammel....

Skulle sende en melding nå nettopp og hva skjer? Jo skjermen blir først svart, og etter en stund så kommer menyen tilbake, men da OPP NED!!!

Hello liksom........så blinker det og jeg tar av deksel, ut med batteri og simkort og lar den "hvile" seg litt før jeg setter det på plass igjen. Samme skjer igjen, og jeg gjentar prosedyren.......faktisk hele 4 ganger og da gidder jeg ikke mer. Jeg får ringt ut med den om jeg husker telefonnr og slår det manuelt, men det er litt kjipt å ikke se displayet og hva som egentlig skjer der!

Så blir det en tur til forhandler i morgen, og plutselig husket jeg hvorfor jeg hadde hatt SE i mange år og ikke Nokia. For da husket jeg nemlig alle tekniske problemer de har med sine telefoner.....og jeg har brukt noen forskjellige i årenes løp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp ned og bak fram er vel stilig det vel???

He he he he jeg må le, for jeg er SÅÅÅÅ fornøyd med Nokia.

Nå har jeg Samsung, lekker å se på og mange fine finesser:o)

Den har blitt et HELT år og har fått det for seg at jeg liker stripete display, men det blir sånn bare når det passer telefonen lizzom...

Og så sluttet jo ordboka å virke i sommer, det fikk jeg fikset. Men nå vil bare ikke ordboka noe mer:o(( Jeg har forsøkt alle triks, men den har sluttet for godt.....

Så for min del blir den nok snart en tur til forhandler og innkjøp av en ny Nokia telefon:o)))

Lykke til hos din forhandler:o))

Jeg liker ikke den du liker. Nok et eksempel på at smaken er som baken:-DDD

Skrevet

Kjedelig med tekniske dingser som ikke gjør som de skal. Har selv Nokia (eh..jobbens kanskje mer riktig sagt) og du hvor frustrert jeg kan bli. Min forrige levde helt sitt eget lit og avsluttet samtalene helt etter eget forgodtbefinnende. Dagens utgave er ikke fullt så ille, men er ikke så veldig mange måndene enda heller så det skulle bare mangle...

Men du... Kanskje den vil at du skal stå på hodet...?

Skrevet

Haha! Den varianten var ny;=)

Skrevet

Hehehe, ja det ser skikkelig teit ut altså! Med oppned skjerm og tastaturet feil vei og blink blink!!!

Jeg sliter litt kan man si............men imorgen imorgen ha tro på imorgen.....

Skrevet

Hurra for Sony sier jeg etter ett trøbblete år med Nokia i fjor...Hadde bare trøbbel med den Nokiaen...

Skrevet

Ja du kan si at gamle minner ble vekket til live med ny Nokia!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...