Gå til innhold

Hjelp.. Melk i puppen!!

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt sjokk her nå, det kom akkurat ut en dråpe melk ut av puppen.. Eller den var jo blank.. Har egentlig ikke prøvd ordentlig denne mnd, men hadde sex 3 eller 4 dager før eggløsning. Så kaller ikke dette pp egentlig. Har jo "ikm" den 5. Men hadde jo selvfølgelig vært helt topp om jeg er blitt gravid for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Du vet vel at det er veldig mange som blir gravide i det øyeblikket de skal slappe av fra prøvingen en måned eller to?

Skrevet

Hehe:o) Men kan symptomer komme så fort da?

Skrevet

Ingen aning, men man kan jo alltid håpe ;-)

Det er jo noen som påstår de får symptomer allerede 4-5 dager etter EL.

Visker et lavt kanskje gratulerer...

XXXXX

Skrevet

Takk! Nå er jeg spent.. Hehe.. Kan ikke tro det har skjedd men.. Får vente en uke i spenning før testing...:o))

Skrevet

Men hva hvis jeg ikke er gravid? Kan jeg ha bare får melk sånn uten videre da?

Skrevet

Har du barn fra før av da?

jeg slutta og amme for over 4 år siden og kan ennå få skvist ut ei blank dråpe når jeg vil:-)

men hvis det er første gangen for deg høres det ut som du er gravid spør du meg:-)

Skrevet

kan få det av for mye hormoner eller noe sånt..

men håper du er gravid.. lykke til:)

Skrevet

Du kan få litt uten videre. Spesielt dersom du har barn fra før, men krysser fingrene for deg likevel.

Skrevet

mizzi! må bare spørre deg.. er det DU mizzy som var veldig aktiv helt til du fikk barnet ditt, kanskje i juni 2006??

i såfall så fikk vi samme mnd. husker at vi fulgte deg leeenge på overtid. du var ganske aktiv. var endel på dib etterpå, men så aldri navnet ditt igjen :)

hvis det er du-morsomt å se deg igjen :)

Skrevet

Ja, jeg har ei på 2 år. Sluttet og amme da hun var 9 mnd ca.. Uff, nå ble jeg litt skuffa egentlig.. La sikkert bare merke til det nå, siden jeg så så veldig etter det liksom.. Hmm.. Men samtidig kjenner jeg veldig stikkninger i begge puppene da. Men er vel bare psykisk det og.. Hehe.. Søren. Jaja, får vente å se da..

Skrevet

Nei, det er ikke henne. Vet hvem du mener, for jeg gikk sammen med henne her jeg også,. husker hvem du mener. Mizzi_med_baby_i_magen eller noe? Ååå, savner den tiden.. Sukk.. Hvem var du da?

Skrevet

husker ikke hva hun het helt sikkert, men hun var veldig aktiv, og "alle" visste hvem hun var og heiet på henne.. hun gikk sikkert 14 dager over stakkars...

husker ikke helt hva jeg kalte meg den gangen. sikkert noe med junigutt-06 kanskje! tror jeg hadde et relativt anonymt navn.

ja.. det var virkelig tider det ja :) satt på forumet til jeg nesten fødte, og så tok det vel sin tid før man var tilbake. har vel egentlig aldri vært spesielt aktiv etter det. er nå når man er prøvereigjen at det er spennende å følge litt med igjen :)

Skrevet

Men vi må jo ikke gi opp før det motsatte er bevist:-) lykke til uansett.

Skrevet

Ja, husker det veldig godt.. Hun gikk langt over...:( Tror jeg husker deg og egentlig da.. Så du er prøver igjen du og? Fikk i mai 06 jeg, så de er nesten like gamle da:o) Hvor langt i pp er du da?

Skrevet

jeg er vel i 1,5 pp for å si det sånn! hadde EL på mandag! men tar livet med ro. har ikke en syklus som er helt i gjenge etter prevensjonsslutt ennå! tror jeg hadde 18 dager fra 1.dag mens til EL.

forrige gang kom graviditeten som en overraskelse. så aner jo egentlig ikke hvordan ting "ligger an"!! men stresser ikke noe særlig. har det ikke travelt, har jo en liten prins som tar mesteparten av tiden min :)

enn dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...