miobell Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Går her med konstante "menssmerter" i magen nå..Uansett om jeg sitter eller står. Det er ikke dirkete vondt hele tiden, men veldig ubehagelig. sprer seg over hele magen. innimellom over til ryggen og også innimellom sterke kynnere.. magen føles stram og 'full' hele tiden,også uavhengige av kynnerene. Vært sånn i hele ettermiddag etter en lengere gåtur i byen.. Er det vanlig? Sikkert ikke farlig da.. men kanskje noe er på gang? Slitsomt gå rundt sånn..
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 hvor langt er du på vei da? d er sikkert bare modning på gang..siden de ikke tar seg opp..
miobell Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Tre uker til termin. Men de sier det godt kan være hun kommer før (aner ikke hvordan de kan si det men..) mamma fødte meg en mnd før og har født alle mine tre søsken før tiden.. kanskje derfor de sier så.. Vi får se hva dette er.. hehe.. har holdt på noen timer nå så - venter og ser.. slitsomt men man overlever..
Sitronelle Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hadde dette i to døgn selv. Utrolig slitsomt, vondt og utmattende, og håpet selvfølgelig på at det skulle utvikle seg. Men neida.....Er i uke 39 selv så hadde jo ønsket...Men fikk vite at dette hadde modnet veldig og at hodet festet seg...Lykke til!!
mama73 m/tre søte små Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Hei Miobell Vi er vel ca like langt. Jeg er 37+3 idag og har det på akkurat samme måte som deg! Veldig ofte menssmerter og kynnere og magen er stort sett stram hele tiden uavhengig av kynnere! Hver gang det kommer en ny mensmurring ber jeg til høyere makter om at det er en rie, men neida... Har vært på modningsakupunktur igjen i dag, og jeg har ingen fødepuls ennå visstnok, så får vel smøre meg med ENDA mer tålmodighet........ Uff, begynner å bli lei nå!
anni ke n - med ny baby Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 I kveld fra kl 20 ca, har jeg ogsaa hatt veldig mnssmerter, og kynnere, og faktisk litt brunt blod i utfloden...Begynner aa lure paa om det er noe paa gang! Termin paa loerdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå