cherry coke Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jenta mi sovnet på fanget mitt dag med fuktig nyvasket hår. Hadde ikke hjerte til å vekke henne for å føne det tørt. Det var bare litt fuktig og ikke vått. Dumt spm; men er dette farlig på noe måte? Er litt redd for ørebetennelse ol.
klg,2 boys now:) Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 ingen fare.ørebetennelse kommer innenfra.kan ikke få det pga sånt.
MintCondition Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hehe, nei man får ikke ørebetennelse av å ha vått hår.
polarn & pyrene Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jenta mi på 3 år har sovnet og lakt seg med vått hår mange ganger og vi har aldrig hatt problemer.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Ikke noe problem - så lenge det ikke er klissvått, kan bare bli litt kaldt om du har mange vinduer oppe e.l. :-)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 "Barnelærdommen" min sier også at vi ikke skal legge oss med vått hår pga sykdom. Men har lært nå at det ikke er noe i det heller. Hos meg har det en tendens til å stå til alle kanter om jeg legger meg ned før det blir tørt. Det blir formet etter stillingen da Men det er jo ikke det verste da.
cherry coke Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Hehe..godt å høre! Fikk nemlig innprinta det når vi var små, at å legge seg med vått hår ikke var bra=) Håret står til alle kanter alikavel, så det er ingen fare:) Mye man skal lure på gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå