Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har veldig dårlig fantasi på slike ting. Så første gang jeg meldte meg inn her var i juni i fjor, da var jeg gravid og alle de nickene jeg prøvde var opptatt, så satt jeg å så på Friends og prøvde meg så me Jennifer og det gikk ikke heller. Så da ble jeg Jennfier30. Så mistet jeg desverre det barnet, og var ikke på noen av forumene før jeg igjen ble gravid tidlig i år. Skiftet så nick til Ole Brum, for likte ikke det gamle, slet med å finne nytt så "datt" Ole Brum ned på siden av skjermen her i en reklame så da ble det det.. Men skiftet så igjen til det jeg er nå, og husker ikke når jeg skiftet.. Satt og tenkte på spillet og hvor gøy vi hadde hatt det mange ganger med det spillet, så da ble det til det.. Oi så langt dette ble, bare for at jeg skulle si mine gamle nick..hihi..
blond Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Det var trist å høre at du har mistet! Hvordan har det gått med deg i ettertid? Føler du at du/dere har bearbeidet det?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg tok det vel alt for fint da det skjedde.. Ga meg ikke tid til å reagere noen ting.. Hadde følt på meg lenge at noe ikke stemte og når jeg da skjønte at jeg mistet sa jeg det til alle at det var ventet. Det var i juli i fjor. Og selve prossessen fra jeg begynte og blø til alt var over varte i to uker, måtte på sykehus til slutt for å undersøke meg, for det ville ikke gi seg, bare verket så jeg lå strekk ut.. Og jeg merket det ikke før jula kom hvor langt nede jeg egentlig hadde vært.. Forsøkte hver mnd å bli gravid på ny, talte å talte å talte på dager å eggløsning å mens så jeg holdt på å bli gal av det. Men som sagt merket det ikke da. Var veldig nærtagende og fløy i taket for ingenting.. Og ble helt knust hver gang mensen kom.. Uka før den skulle komme begynte det å knytte seg i magen min, og 4-5 dager før begynte jeg å ta grav.tester for å se om jeg kanskje hadde klart det denne mnd.. Så smalt det jo til slutt da, og jeg åpnet meg for mannen og fortalte han alt, han hadde ikkje skjønt noen ting for jeg hadde virket helt normal sa han.. (litt skremmende det da men..) Så han hadde ikke tenkt over sammenhengen.. Så etter det kom jula og pga omgangssyke og at vi faktisk klarte og kose oss i jula så klarte vi å legge de tankene på hylla og slutte å telle på dager, så i januar satt spira da.. Så nå har jeg ca seks uker til jeg blir mor igjen, men tenker jo mange ganger på at jeg skulle hatt en liten baby på ca 6 mnd nå.. Det vil jeg jo alltid gjøre. Så er glad jeg er gravid nå, hadde planlagt denne nr tre så, og var glad for at jeg var gravid i februar da jeg skulle fått den andre... Men har det veldig bra nå. Var heldigvis sånn forholdsvis tidlig, var 8-9 uker på vei da jeg mistet den andre i fjor.. Takk for at du spurte:)
blond Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Du vil alltid vite at du mistet og du glemmer nok ikke datoen eller ukene du blødde, men ettersom barnet ditt kommer og tiden går tror jeg at det blir vage minner. Det er en del av deg, men jeg tror ikke det vil prege deg og plage deg. Det blir mer en del av historien din når tiden går. Du har sikkert vært mye redd og usikker i dette svangerskapet, eller har du blitt herdet?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Nei jeg kjenner jeg har vært mer nervøs. Særlig i begynnelsen var jeg veldig usikker.. Men nå er jeg jo så langt på vei, og kjenner masse av liv hver dag og har sett den lille søte jenta på UL tre ganger i uke 8 i uke 12 og vanlig UL i uke 18. Så nå er jeg ikke noe engstelig lenger.. Nå bare gleder jeg meg til å treffe henne og kose meg med henne, og se den herlige utviklingen de har på veldig kort tid. Og gleder meg til å komme inn i rutiner med tre barn, føler vi har ventet så lenge på dette..
blond Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Det er godt at du er rolig nå. Det er ikke lenge til hun kommer, tenk det! Du skulle ha keisersnitt, eller husker jeg feil? Det er jo en spennede tid for dere framover. Husk å ta bilder av deg slik at magen synes. Det er alltid fint å ha. Da kan du peke på bildet av deg og vise henne når hun blir stor nok til å spørre.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Ja det var godt du sa. Jeg har masse profil bilder av magen fra de to andre, men ingen denne gangen. Det må jeg få tatt masse av. Jeg hadde en del ekstra rundt magen denne gangen så følte ikke for å ta bilder så tidlig som med de to andre, men nå må jeg gjøre det. Nå står den rett ut.. Ja jeg skal ta k.s. Seks uker ca igjen til det.. Så håper tiden går fort framover nå..
blond Skrevet 27. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2008 Jeg ser nå at overskriften på denne tråden ikke stemmer helt med innholdet, men en fin tråd har det blitt!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Samme tanke slo meg... Jeg har ødelgat hele tråden dins innhold.. Får kanskje prøve å lage deg en ny tråd å spørre om nickene.. Så skal ikkje jeg kapre den..
Trulte76 Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 forandret litt på mitt da siden jeg nå har født Lille meg venter nr3 het jeg før
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 I`II (never) fly away
bente69;) Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Jeg har hatt samme nick siden sept 03, da jeg startet på bim. Har ingen planer om å kvitte meg med bente69.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå