Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 måtte nesten lage en tråd av dette jeg..ble så nyskjerrig..du sa du har to setefødsler bak deg ..har du lyst å fortelle litt om dine opplevelser? gikk d bra å presse de ut?fikk du god bedøvelse syns du? har nok masse spm på lager hehe
Hjerterdamen Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 He he, ja jeg har 2 sete fødsler bak meg, og de sier at enkelte er "slik innvendig" at det ofte blir sete, i tillegg til at det kan være arvelig. Pappaen er født i sete, farfaren og oldemoren til mine barn Har skrevet litt under der du spurte, men må si at jeg alt i alt kun har positive erfaringer fra dette med setefødsler. Den siste i 2005 gikk så kjapt og greit at jeg overrasket nok jordmora ( hun var en bedre viter som hadde hatt sete fødsel selv og sa at det ville ta laaaang tid, men overrasket henne med å føde 20 min etter førse pressrie, 2 timer etter regelmessige rier) Må virkelig si at vendingsforsøket var mye verre enn fødslene tilsammen. Synes enda jeg kjenner fingrene som presser på magen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå