Gå til innhold

Hvordan er magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er tidlig i svangerskapet (rundt4-7 uker), har dere en sånn ballongmage nederst (under navelen) som er hard når dere tar på den??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er det.. Hos meg startet det allerede i uke 6. er nå snart 9 uker på vei og har tydleig mage allerede.Sikkert mest luft,men selv om den er et hakk større på kvelden er det tydelig å se om morgenen også. . Er gravid med nr 1 og hadde ikke antydning til mage før jeg ble gravid så er veldig overasket over at den syntes så fort. Kan forsatt bruke mine egne bukser som er lave i livet, men trange gensere etc kan jeg bare glemme. Her går det i vide tunikaer. Har en del tvillinger i familien men om det skulle være to der inne skulle vel ikke magen komme så tidlig fordet??

Skrevet

Hei!

Førstegangen jeg var gravid merket jeg ikke noe til oppblåst mage tidlig men denne gangen er den akkurat som du sier! Under navlen er den såå hoven liksom å ganske hard ja:) Men ikke sånn gravid hard da men kjennes ut som magen er heva på gjær hehe:-)

Jeg er 6+0 imårgen å den ble sånn for en uke siden. Men det går tilbake før uke 12 tror jeg altså! Magen kommer jo ofte ikke før uke 14 så håper den blir flat igjen snart:) men er litt gøy å se at det skjer ting utapå kroppen også:)

Skrevet

Bertine med aprilspire: hehe jeg tenker det samma siden jeg fikk sånn tidlig mage nå at det kan være tvillinger,er det i fam min også! to eggede tvillinger er arvelig,evnen til å slippe mer enn ett egg..håper jeg bare har sluppet ett..gå heller gravid to ganger enn en gang med to! hehe men det er fordi jeg vet hvor tungt det er på slutten med bare en baby! hihi:) men trenger ikke være tvillinger forde om du har oppblåst meg altså! det er hormonstyrt,samma som noen er mer kvalme enn andre har noen mer mage osv:)

Skrevet

Enegga er ikke arvelig? I vår familie er det tvillinger i annenhver generasjon, teoretisk sett er det ikke min tur :) Er førstegangs.

Ble brått et anna tema dette, håper det går bra...

Merker ikke så mye til magen enda, er 11+4 i dag.

Skrevet

Ja! Jeg har det. Veldig ballongmage, både morgen og kveld... Hjelper ikke hvor mye jeg trekker inn. Selvfølgelig bare luft, men litt kjipt at buksene strammer allerede (i uke 6). Hoftene føles også bredere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...