Gå til innhold

Uff, jeg er vel ikke gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner somregel veldig godt når jeg har eggløsning og vi pleier å bruke kondom frem til jeg har hatt eggløsning for å unngå graviditet. Vanligvis har jeg eggløsning rundt dag 15-16, noen få ganger 1-2 dager senere. Denne gangen hadde vi ubeskyttet sex en gang helt på slutten av når jeg hadde mensen, på dag 5 eller noe sånt. Regnet det som trygt siden det vanligvis ville være i hvertfall 10 dager før eggløsning. Bare noen dager senere fikk jeg murringer i magen og ryggen og sånt litt som ved eggløsning, men tenkte ikke mer på det. Så kom rundt dag 15-16 og ingen tegn på eggløsning. Nå er jeg på dag 20 eller noe sånt og først nå er det er begynt å murre i mage og rygg slik som ved eggløsning, eller før mens....eller som ved graviditet. Var kjempekvalm da jeg våknet i dag og kastet opp, men det kan komme av noe annet også.

Vet jo at dere så klart ikke kan svare på dette, trengte egentlig bare å lufte bekymringene mine mest, men hva tror dere er mest sannsynlig? At eggløsningen er veldig forsinket pga en stressende periode, eller kan jeg muligens være gravid? Jeg er som oftest ganske regelmessig og har aldri før hatt eggløsning så tidlig i syklusen i så fall dersom det var det jeg hadde dagene like etter mensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...