Piruett Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Det er ikke til å stikke under en stol at ikke alt er bre med en jobb/arbeidsplass. Hvordan er det hos deg? Og hva jobber du som?? Jeg er Kunderådgiver i bank Beste: Variert dag, utfordrende å alltid holde seg oppdatert. Ingen saker er like. Verste: Salgsstress...
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Ungdomsskolelærer Beste: Kontakt med elever og variert dag. Verste: Papirarbeidet og perioder med mye rettearbeid.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 pedagogisk rådgiver Beste: koselige kolleager og kaffepausene med skravling, samt muligheten til å variere arbeidsdagen min ifht innhold Verste: tja, sjefen kanskje?? og de stakkarslige som alltid må være negative til alt og ingenting
hit og dit Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Student Positivt: spennende, lærerrikt, utfordrende, interessant, varierte dager, særlig no når det er mykje praksis, møter mykje folk, får hjelpe ein del folk i praksis, og mykje mykje meir Negativt: aldri 100% fri, alltid ein eksamen, ein prøve eller anna som skulle vert gjort
Helverine Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Sykepleier. Beste: Hyggelige arbeidskollegaer og pasienter. Ingen dag er lik. Verste: Perioder med lite personale - stressende. For dårlig lønn (selv om det kommer seg). Umotiverte og negative kollegaer.
M - A - M Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 driver nettbutikk + studerer beste: får jobbe hjemmefra, styre min egen hverdag, velge produkter etter egen smak, ta en dag fri dersom jeg ønsker det slipper å stresse på morgenen. +++ verste: mindre sosial kontakt med folk, mye papirarbeid til tider, stress ved spes. kampanjer.. men alt i alt veldig fornøyd
Bare™ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Selvstendig Beste: Min egen sjef. (men har OK betinglser etterhvert da) Verste: Min egen sjef.(til tider lange dager og mye ansvar) Forklaring: Alt ansvaret faller på meg. Positivt deles på antall ansatte, dritten detter i fanget mitt. det er til syvende og sist mitt ansvar at alt klaffer!!! At det er tilrettelagt for ansatte, at det ikke mangler noe, at lønn kjøres, skattetrekk, papirarbeid osv... Men anbefaler ALLE med en grunder imagen å ta steget. Har ikke angret ett sekund!!
(0_o) Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Lærning i kjemiprosess Beste: Varierte arbeidsdager (en dag kjører jeg hjullaster, en annen dag står jeg på laben og tredje dagen klipper jeg gresset og maler lister osv). Og det at vi har det så fritt. Verste: Jeg jobber på et kloakkrenseanlegg... Når man har vakt og må opp klokka to natt til tirsdag fordi det regner og kloakken går i overløp... Bind, tamponger, kondomer, dasspapir, kloakkvann og ellers alt hva folk finner på å putte i do har flyti utover gulvet... Angst. Ekstra fint hvis det i tillegg er strømbrudd.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Jobber i fotobutikk Beste: Mannen min er sjefen min Verste: Mannen min er sjefen min =P
pøber´n & je Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Jobber i rusmiddeletaten Beste: Takknemligheten fra de narkomane (de fleste iallefall) Verste: Overdoser, psykisk press og oppgitthet.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Jobber i barnehage Beste: søte barn, masse gode klemmer, utfordringer, gode kolleger +++ Verste: Ekstremt lang reisevei
Mamman til AM&JS Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Jeg jobber nå som tannlegeassisten.. Beste: Trives utrolig godt, snill arbeidsgiver som er forståelsesfull Verste: At han er altfor avhengig av meg (føler uansett at jeg MÅ på jobb)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Jobber som pleier på sykehjem. Og studerer, da... Beste: Alle de gode historiene fra beboerne, takknemligheten de viser, gode klemmer, hyggelige og flinke kolleger, utfordringene, varierte arbeidsoppgaver, ganske bra bemannet. Verste: Dødsfall er trist, men jeg vet jo at mange av dem selv ønsker det, og er litt glad de endelig skal få slippe når de har hatt vondt lenge... Og så hun ene hurpa (sorry uttrykket) som jeg av og til jobber med, og som bruker hele dagen på å rakke ned på andre fordi HUN har jobbet der i 20 år og vet ALT!
Castho Skrevet 27. august 2008 #14 Skrevet 27. august 2008 Jeg jobber i gullsmed Beste: Trives veldig godt, koselig kunder, spennende felt å jobbe innenfor og hyggelige kollegaer. Verste: Det er mye gåing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå