Gå til innhold

Har dere blitt gravide av å hoppe av i svingen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.. har hoppet av i 6-7 mnd, og ikke blitt gravid enda..

Skrevet

Har gjort det siden mini ble født for vel 6 mnd siden. Må innrømme at jeg har kjøpt en grav. test fordi jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel, men har ingen tegn på graviditet. For øvrig ingen krise med to tette. Men lurer også veldig på om noen har blitt gravid med denne metoden - forutsatt at mannen faktisk klarte å hoppe av tidsnok, selvfølgelig.

Skrevet

Anonym 20.02 her: ble du gravid uten at dere misset på avhoppingen? Vet det er mulig, men..

Skrevet

Vi har hoppet av i svingen i 10 år uten å bli gravide- klarte det på første forsøk når vi prøvde;)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Gjorde det i 2mnd, før jeg ble gravid. Det kommer sperm under hele samleiet. Slik at det er store sjangser for å bli gravide ved å hoppe av i svingen:)

Skrevet

me kan ikkje, men du kan!

Skrevet

Oj da. Det trodde jeg ikke var mulig.Da finnes det en mulighet for at jeg kan vaere gravid. Har vaert fryktelig trett de siste dagene...jaja.

Skrevet

Nei,vi har klart å holde oss ikke-gravide i mange år med den metoden =)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det er veldig mange fler enn bare meg som kan bli gravide på denne måten. Det er en kjent sak at man fort kan bli gravid av å hoppe av i svingen.

Skrevet

Etter å ha hoppet av i svingen i 3 år så ble jeg gravid.. sluttet på p-pillen for 3 år siden og har ikke brukt noe siden!

Skrevet

Jada, både av det og mens jeg gikk på p-piller (ok, glemte nok å ta den et par ganger men likevel...).

Fruktbar ja!

Skrevet

Ja, eller vi hoppet ikke av i svingen heller, men han var inne i meg littegranne under forspillet, det ble det barn av gitt, tredje gangen vi hadde sex etter at jeg sluttet på helvetespilla Cerazette ;-)

Var ingen god prevansjonsmiddel her i huset i hvertfall...

Skrevet

Jada, det har jeg! Var til og med 3-4 dager etter at jeg skulle hatt EL, så jeg trodde vi var veldig forsiktige :) men,neida, gravid ble jeg gitt!! Så det er fullt mulig. Men metoden funket ca et år uten at jeg ble gravid, da.

Skrevet

Jeg har hoppet av i svingen i alle mine år frem til jeg var 32 (det blir endel år med avhopp i svingen ;-).... det har gått fint... ble gravid i andre pp da vi startet å prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...