Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 mener ikke å terge på meg noen nå. Bare lurer på hvorfor noen av dere er anonyme når dere spør om helt vanlige ting som middagsforslag å slik. Jeg håper dere kan svare meg. Jeg er anonym nå. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg er aldri anonym her inne, men har lurt på det samme selv.
~~DoraDora~~ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Men hvorfor er du anonym nå? Hehe lurer virkelig på det... Kanskje de ikke vil bli gjenkjent her inne på bam? ...ikke vet jeg. men det jeg vet er at det spiller ingen rolle for meg om de har et nick eller ei...kjenner de ikke uansett
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg la nettopp ut et anonymt innlegg fordi det ikke er all info jeg vil koble mot nicket mitt, i tilfelle noen vet hvem jeg er. Har sikkert ikke så god kontroll på infoen jeg legger ut som jeg liker å tro, men jeg prøver å være bevisst på at det jeg forteller om meg med nick er sånt som jeg kan fortelle hvem so helst i virkeligheten. Og siden jeg ikke vil at noen skal koble dette svaret opp mot mitt innlegg, signerer jeg også her
~~DoraDora~~ Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes faktisk det er bra med anonymknappen jeg, for det kan bidra til at de som ikke ønsker å stå frem allikevel får gode råd, støtte og kanskje hjelp med det de sliter med. (Noen har jo nick som kan bli gjenkjent av andre, og mange har jo også profiler som viser hvem de er). I tillegg kan det bidra til å skjerme barna dersom det gjelder noe ang de ))
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 mortiltreherligesmå: Hvorfor er middagsforslag så hemmelig da??
~~DoraDora~~ Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Anonym 15:48... Ikke vet jeg :DDDD ...har ikke sett noen anonym middagstråd heller for å være ærlig. Og uansett betyr det ikke noe for meg om tipsene jeg evt får er fra anonyme. ...Kanskje ei som feks skriver hvalbiff med pommes frites, røper seg for kjente (som kanskje vet om denne retten hos den bestemte personen) som også vanker her inne??? Hehe Men hvorfor må du være anonym for å spørre meg om dette da?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 jeg fant jeg fant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå