mammatrollet + spire i magen Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 hvilken vinterdress vil dere anbefale til de små, og hvilke sko????
mammatrollet + spire i magen Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2008 ingen fra nord-norge her.............
Mille** Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Reima tec vinterdress ihvertfall, har prøvd mye forskjellig og ingenting kommer opp mot den dressen. Sko lurer jeg litt på selv faktisk......
mammatrollet + spire i magen Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 tusen takk for svar. Har faktisk vært å tittet litt på den dressen
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Reima dress iallefall. Sko er jeg litt usikker på.. Vi brukte Reima og Sorel i forrige vinter, men her ble han våt på føttene i begge deler. Reima holdt lengst.. I år skal vi teste Kamik om vi får føttene hans nedi.. :/
mammatrollet + spire i magen Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 vil gjerne ha flere tips:)
M - A - M Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 mine har vokst fra de dressene nå, men vedr fottøy så har vi brukt kamic artic bear de siste 2 årene og er kjempefornøyd med dem. har også kamic gummistøvler og de er suverene også
M - A - M Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 er forresten mye bra på www.aktivebarn.no )
-Lane- Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Her brukes det Reima tec og Viking sine cherrox. Har brukt Viking vintersko også, men vet ikke hva jeg skal kjøpe i år. Det er faktisk ikke så veldig mange dager med snø-vinter her som jeg bor, men rikelig med vann-vind vinter. Derfor er cherrox bra å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå