meeee Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 og den var bare heeeelt fantastisk...virkelig drømmekjolen min..og passet perfekt (best,etter mål da)....og da for bare 1500kr...og levert på døra... JUHUUUU,JEG ER SÅ GLAD:-)
ChellBell - har født! Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Grattis! Hvilken kjole kjøpte du?
ChellBell - har født! Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Kjøpte du den brukt fra en privatperson i USA, eller butikk fra Kina el? Er bare veldig nysgjerrig siden du er så fornøyd Prøver å finne min kjole jeg og....
sullemor Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Nå er jeg nysgjerrig Fortell litt mer om hvordan du kjøpte den og hvor den ble sendt fra. Jeg leter selv, skjønner du..
meeee Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 jeg kjøpte den fra en fabrikk i kina..ikke privat person..jeg gikk tilfeldigvis inn på ebay en dag og da dukket den kjolen opp...ble impulskjøp egentlig. Men tenkte det at siden den "bare"kostet 1500kr,og jeg evt ikke skulle bli fornøyd,så får jeg heller ta de fra ett annet budsjett... Jeg sendte over måla mine og farge jeg ønsket. Kunne endre på noe hvis jeg ville det også..men det ville jeg ikke..jeg best.den 1 aug,og fikk den i dag. Tar ca 7-15 dager og lage,og ca 1 uke å sende tror jeg han sa. Skal ikke gifte meg før neste sommer,så da hadde jeg evt hatt god tid til ny kjole om nødvendig. prøvde legge bilde av den på profilen min,men fikk det ikke til..(ikke helt inni det her,hehe) Men viktig å sjekke selgeren på ebay,de bør helst ha nærmest 100% positive tilbakemld..kan sikkert være uheldig der og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå