Gå til innhold

hva gjør du og mannen din sammen på ukekveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere mye sammen?jeg og mannen min er begge mest hjemme på kveldene,men vi sitter jammen ikke mye sammen og har en dyp samtale!han sitter som regel på pc`n og jobber`surfer,mens jeg leser,gjør husarbeid,lager smykker,jobber etc.

er vi skikkelig uromantisk og unormal? i tillegg legger vi oss så fordømt seint hver natt at vi orker nesten aldri å ha sex!men jeg vil fortsatt si at vi har et kjempebra forhold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser på tv sammen, hehe ;o)

Skrevet

Hehe, noen ganger surrer vi på hver vår pc, men vi klarer jo og snakke sammen for det. Innimellom har vi kosekvelder emd filmer, besøk av venner. Vi går turer. (da med ungene, på ettermiddagen). Osv.. Tror det er ganske normalt.. :P

Skrevet

Veldig variabelt. Noen ganger jobber han eller jeg eller begge, noen ganger surfer vi på nett hver for oss, andre ganger sammen. Noen ganger ser vi på tv, jeg leser bok og han ser fotballkamp osv eller en av oss er på trening noen timer. Ca en kveld i uken ser vi en film sammen og lager oss deilig mat, gjerne med et glass vin eller to til. Enkelte kvelder bare prater vi sammen, spiller spill el. Prøver å få tilbrakt i hvertfall en kveld sammen til å være skikkeig kjærester, noen uker blir det flere kvelder hvor vi er kjemperomatisk, andre uker blir det knapt nok den ene kvelden.

Vi legger oss ikke så veldig sent da, så vi har somregel god tid til sex om vi vil, noe vi ofte vil, i hvertfall han ;-)

Skrevet

Vi sitter stort sett på hver vår pc, men vi har noen faste tv kvelder sammen :)

Akkurat idag holder han på med å innrede loftet, legger gulv og asfalt plater, mens jeg sitter her :)

Jeg skal snart rydde og vaske etter middag da :)

Skrevet

Så flink du er.. får nok den store husmorprisen. Kvalmt. Du kommer til å bli enda mere kjerring når du får barn. Pass deg.

Skrevet

Noen ganger ser vi på hver vår tv, vi følger med på forkjellige ting. Noen ganger surfer vi sammen, ser tv sammen, eller vi sitter ute på verandaen og snakker og røyker. Jeg pleier og være ferdig med mesteparten av husarbeid før han kommer hjem, men av og til er det andre ting som skal gjøres og det gjør vi gjerne sammen.

Vi har sex hver kveld og av og til om morgenen også;)

Vi legger oss alltid samtidig.

Skrevet

hva pokker 2016?

Skrevet

Det perfekte sexleke tøyet og hushjelp. Go 4 it 2022

Skrevet

haha det her må jo være for å provosere..

Synes det er bra å se at det faktisk finnes damer her inne som har det godt med mannen sin, og trives i hverdagen selvom man ikke finner på super romantiske ting sammen hele tiden.

Begynte jo nesten å føle meg unormal ;)

Skrevet

Det som passer seg der og da..

Idag har vi vært og handlet sko, igår gikk vi lang tur i byen med minsten. Vi er jo i full jobb begge to, så vi er litt slitne. Så noe rosenrødt liv med middagen på bordet til fem med levende lys servert av fruen i raffinert undertøy med en ekstra dildo under stolen er IKKE hverdagskost hos oss. Vi har sex når vi vil, vi er på kino, ute og spiser, går turer, kjører turer, på forskjellige butikker osv.. På besøk feks..

Men vi er lykkelige. Har det stort sett veldig bra. Får pratet sammen når det er noe man har på hjertet?!

Skrevet

Ja, man er plutselig et sexleketøy hvis man er glad i sex og har det mye? Du har vel ikke fått deg noe på noen måneder 2026? Eller er du for sur til å i det hele tatt ha lyst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...