Gå til innhold

permanent make-up på leppe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette og isåfall med bra resultat? Tenker ikke bare på lip-liner men også skravering av synlig leppeområde? Har veldig "hudfargede" lepper og vil ha litt sånn berry-farge! blæ! hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor i guds navn la jeg det på anonymforumet? hehe..jaja, dere er mer en velkommen til å svare her også.

Skrevet

Jeg har gjort det. Ble veldig bra. Effekten er fortsatt synlig selv om det er gått 4 år.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, vi lærte det da jeg gikk på skolen, men det kan bli forferdeligge resultater, spesielt etter 4-5 år, da har det lett for å sige ut over leppene (samme gjeller øyenbryn)

Men der er jo mange som blir fornødde da.. Men kipt vis det går galt

Skrevet

ok, takk for svar...

:D

Skrevet

Nei, ikke gør det. Har sett noen stygge resultater (Noen fine også, men ikke verdt risikoen.

Skrevet

Jeg ville IKKE ha gjort det! Det blir aldri pent, og du garantert angre. Kjenner flere som har gjort det, og de angrer alle sammen.

Skrevet

ok, nå har dere overbevist meg om å ikke gjøre det. Dere er da til litt nytte. hehe.

Skrevet

og jeg skulle da ikke være anonym!

Skrevet

Ha ha, jeg har naturlig "berry"farge, men matter alltid leppene med foundation og en nøytral, nærmest hudfarget, leppestift. Vi kan bytte ;)

Skrevet

Hei TinkerBelle! :)

Jeg gjorde dette for ca 5-6 år siden, og det ble i grunn bra nok resultat, bortsett fra at jeg nok valgte en for "svak" farge. Litt sånn rosa-aktig. Så jeg var ikke helt fornøyd med resultatet da. Så varte det ikke så veldig lenge heller, syntes jeg å huske. Hvis du skal gjøre dette, så oppsøk litt forskjellige steder og prat med dem og stol på magefølelsen. Og hvis du ikke blir førnøyd, eller det forsvinner før tiden, så klag på resultatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...