Gå til innhold

går vannet oftere hos de som har setebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvorfor jeg tenker d..men nå kommer spm poppende opp her så da må jeg bare spør;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 2 sete barn og det har ikke gått hos noen av dem!

Skrevet

åå har du..har du lyst å fortelle litt om dine opplevelser?

gikk d bra å presse de ut?fikk du god bedøvelse?

å var epiduralen vond?

har nok masse spm på lager altså hehe

Skrevet

Jeg har også fått konstatert seteleie denne gangen og lurer veldig på mye om dette. Dytter jeg da :)

Skrevet

I mitt forrige svangerskap lå junior i sete. Etter endel maserier, slimpropp osv gikk vannet 3 uker før termin. Siden fostervannet var gått, og de helst ikke ville starte fødselen kunstig ved seteleie fikk jeg velge om jeg ville føde vaginalt eller ta keisersnitt....Jeg valgte keisersnitt, og hadde gullet i armene under et døgn etter vannavgang.

Lykke til med fødselen:)

Skrevet

Jeg hadde setefødsel på første pia mi, og da hadde jeg epidural. Har litt negative erfaringer fra denne gangen, den ble satt feil slik at jeg hadd full føling i halve delen, og full bedøvelse i andre delen. Det stoppet også opp riene, og det tok mye lengre tid. Følte ikke jeg hadde kontroll på noen ting selv. Nr 2 kom normalt uten bedøvelse, nr 3 kom i sete kjapt og greit, uten epidural ( rakk ikke tenke på det ). Det var ikke noe vondere enn nr 2 som kom normalt. Vannet har ikke gått på noen av de, jeg føder kjapt, og om lille gull i magen snur seg med rompa ned nå så tar jeg en sete fødsel på strak arm. KS er ikke aktuelt for meg. Utpressingen er lik vil jeg si, vondt er det jo uansett da, men det er jo glemt med en gang. Jeg har født alle på St Olav og fikk kjempe god oppfølging. Følte meg som en prinsesse på setefødslene for "alle" vil være med..

Så spm epidural eller ikke, jeg velger uten bedøvelse i allefall. Første dattera mi med epidural var ganske slapp den første tima etter fødselen også pga epiduralen. Men det er jo normalt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...