Gå til innhold

mormunn åpning!


lykke blomst

Anbefalte innlegg

Hei

leser om dem som har kommet til jordmor med 1 - 3 cm åpning uten å vite det. Er dette noe en kan kjenne på kroppen?

 

jeg har sterke kynnere hele tiden, smerter lokalisert midt i magen mot åpning (sepesiellt når hun vrir på seg) er nå 10 dager på overtid.

 

kan det være att mormunn har begynt å åpne seg uten at jeg har lagt spesiellt merke til det?

håper virkelig det! skal inn på sykehuset på fredag!

 

håper noen kan bidra litt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan ikke si jeg vet så mye om det, men jeg kom til jordmor og hadde da 1,5 cm åpning.. Har ikke kjent noe på kroppen for å si det sånn, men venter ennå på å føde.. hehe.. er jo bare 2 dager over da, men håper det skjer noe snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til jordmor med 2 cm åpning 4 dager før jeg gikk i fødsel, hadde ikke merket noe spesielt, bare de "vanlige" murringene :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg kom på sykehuset for å få tatt vannet hadde jeg nesten 6 cm åpning!!

Vannet mitt skulle tas pga at jeg hadde gått lenge med 4 cm åpning, og forrige fødsel gikk så fort, så sykehuset ville ta vannet for å unngå transport fødsel.

Jeg har ikke merka noe spesielt (annet enn masse kynnere) hverken på de første 4 cm, eller de 2 neste. Jeg fikk sjokk når de sa at de kunne dra åpningen til 6 cm før de tok vannet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...