Korse76♥ Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Kan du være så snill å ta en titt på meg? Livet er kaos nå og jeg klarer ikke å se klart. Det vil si kjærligheten som er vrien. Evt takk på forhånd. født: 030976
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 hmm:) det som dukka opp når jeg så på nicket ditt var februar....men jeg klarer ikke helt å fatte hva det betyr... for meg ser d ut til at du har et syn på kjærligheten som kanskje er litt klisjeaktig eller hva jeg skal si....det man ser på film oppleves ikke slik i virkeligheten, vertfall føler ikke jeg det....det ser ut til at "mannen din" er mer hverdagsli enn det du er...og da kan det blir litt krasj.... Det dukker opp noen stikkord her, engasjement, samarbeid og ansvar...hmm... ikke så lett å se så mye på deg gitt...men jeg føler en bedring i høst/vinter, førjulstiden ser ut til å bli veldig fin....har du barn??? ser ut som d kommer en graviditet på deg om ikke så lenge... ønsker deg lykke til med kjærligheten og fremtiden... klem:) (beklager at jeg ikke fikk opp noe mer)
Korse76♥ Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Tusen takk!! Så ikke svaret ditt før nå, men du har nok helt rett! Har ei datter som er ganske stor, og ingen umiddelbare planer om flere, men håper jo en dag,,, Blir spennende å se hva som skjer i februar da. Og jeg har fått tilbake troen på kjærligheten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå