lunatic Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Pål T Jørgsensen?!? Han ser pokker meg helt bortreist ut hver gang han har nuhetssending han... Lurer på om han går på noe....
Lillemus&mamma'n Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Ja, det kan du si... Han har ihvertfall en utrolig underholdende tupé : )
Endelig mamma! Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Vet du hva? Jeg liker faktisk Pål T. Jørgensen jeg. Men må innrømme at jeg likte ham mye bedre i Tabloid. Han var modig nok til å være frekk og sarkastisk, hun dama som er programleder nå gjør hele programmet kjedelig Så hver sin smak.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Helt enig!!!! Bruker egentlig ikke å ha så sterke formeninger om folk på TV, men den karen synes jeg virker helt pyton og usympatisk!!!!
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Pål T. Jørgensen er bare en stakkar som prøver å leve livet. Yte i arbeidslivet. Han har valgt en gravalvorlig vei å gå, men det er hans sak. Go PÅL!!!!
Vil Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Æsj, han sjekket meg opp en gang. Skikkelig klyse. (Pføy.)
Thessa og Bebbis Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Er fra samme sted som han. Han er IKKE hyggelig i virkeligheten og oppfører seg som han eier verden. Ikke et hyggelig menneske å møte ute på byen.. Syns JEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå