lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg føler meg litt alene. Har hatt vondt i magen på og av i hele dag, så blitt sittende mye her. Nå har jeg og lillemor akkurat skrudd sammen et dvd/cd stativ. Tro hvor flink hun var, behersker skru maskin som en voksen mann. Hun blir 3 år i november. Hun har skrudd inn alle skruene, og hjulpet meg å holde. Må bare skryte litt av den flinke lille jenta mi.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Så kjekt for barna å hjelpe til slikt:) Koselig med slik tid sammen syntes jeg. Dumt å høre at du var enda vond i magen. Hvor i magen er det vondt? Føler du enda det er akkurat som rier? Jeg blir her resten av kvelden nå. Minsten er allerede i seng. Gutten skal også snart. Men her er det som regel mannen som alltid legger barna. Så jeg kan holde meg med selskap her inne jeg..
konvall Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Logget meg akkurat på. Tenkte å være flink i dag å slå av dataen til Cæsar. Merker jeg bruker altfor mye tid her inne. Får aldri gjort noe annet på kveldene lengre.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 er vondt midt i magen, er ikke akkurat som rier, bare at det gjør utrolig vondt for så å ta pause. Nå har det ikke vært vondt på en stund, men jeg tør ikke håpe på at det er over ennå. Lillemor gikk i dusjen med pappaen nå. Eldstemann er ute, men jeg må hjelpe han litt med å legge bok bind på bøker når han kommer inn igjen, etter cæsar.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Som jeg skulle skrevet det selv,konvall, har vært deilig når cæsar har hatt sommer ferie, føler jeg har fått mer utav kvelden da. Selv om jeg har brukt endel for mye tid her inne også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 tenkte jeg skulle få gutten i seng nå før cæsar så jeg også kunne fått sett det idag. Er ikke mer om meg om kveldene enn at jeg klarer å sitte på sofaen, å da har jeg tvn på og dataen på fanget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå