gullfaks Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Er det flere enn meg som tester hver dag nå? Jeg har ikm på Lørdag og fikk en såkalt skyggestrek på en billigtest i dag. Blir helt tullete av dette jeg! Går rundt og tror jeg er kvalm om ettermiddagen, har ømme bryst og en myk tapp....tappen skal vel være hard før tr har jeg lest? Ja ja, lykke til alle sammen -tvi tvi-
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hei! Jeg har IKM søndag og fikk skyggestrek i dag. Har masse symptomer og testet nå pga det og kun 4 dager igjen. Klarte ikke holde meg etter skyggestreken og tok en CB digital som var positiv. Så lykke til til deg også!! Du har jo lovende symptomer!! Og skyggestreken kan jo ha vært en positiv strek :-)
manne86 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hei..jeg har også IKM på søndag, testet i dag med sånn billigtest fra billigtest.no å fikk in skyggestrek, tok en til å den blei lik.Har en CBD i skapet men tør liksom ikke å ta den i tilfelle en skuffelse. Tror jeg venter til nærmere helgen.Dette er vår føste pp også spennede... Gratulerer så masse med positiv test:)
gullfaks Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Det er akkurat som meg det da manne86.Tok oger test fra billigtest.no og fikk en svak skyggestrek,den var fargeløs og da,men vistes allikavel.-sukk- Jeg er helt tom for tester nå og holder på klikke her:-) skal frese til apoteket i morra tidlig å kjøpe en cb. Gratulerer så masse førstegangsprøver77...heldigris er du:-) lykke til,får håpe vi kommer etter...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk, jenter! Egentlig dumt av meg å teste så tidlig siden kun 50% av gravide tester pos så tidlig. Lett å bli skuffa! Men så ble den positiv, gitt!! Lykke til de nærmeste dagene! Hadde vært veldig gøy om vi kunne flytte sammen over i 1. trimester :-)
monkri mamma til 4 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 j hadde ikm den 25, men bare negative tester. ingem mens enda.
manne86 Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Nå har jeg tatt 6 tester siden i går..en fra apoteket og resten fra billigtest.no. alle med samme svar, skyggestrek men det er nok farge på deg. kan ta bilde av den med mob å det syns bra på den liksom....huff detter er nærvepirrende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå