bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 jeg og sambo har lyst til å reise bort en helg. men vi har ingen ideer. har dere tips? jeg har ikke pass for øyeblikket.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2008 jeg fant jeg fant. har bestilt velvære ferie på pers hotell. gjett om jeg gleder meg
tussemor5 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Gå på hotell.no. Der kan du finne mye bra. Vi skal muligens på romantisk weekend til rondane!!!!!!!!!!!! Mye bra på østlandet. Var på pers hotell i februar, helt greit, men stresser ikke dit igjen. Skal sies at vi hadde med gullet vårt så mye ble amputert pga lange stunder alene med ham da gubben skulle stå på ski;)
kelly Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Er man medlem av coop får man to netter på hoteller rundt omkring i norge. Vi var netopp i oslo, fikk et familierom med stoooort bad til bare 1280 for 2 netter:) Neste helg skal vi til trondheim , bruker et slikt tilbud da også..på sas hotell...tar ikea-turen samtidig Ellers så har man (i bodø) en weekend-pakke, 1500 kr for 2 netter på hotell, fri tilgang på velværebadet + en fotbehandling :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå