Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 _Trenger noen råd/tips, syns dette er kjempe vanskelig. Sitter her med min datter på 3 uker og føler verden er kjempe urettferdig. For å gjøre de lang historie kort....Jeg ble "forlatt" / alene når jeg var 6 måneder på vei,( vi hadde bod sammen i 5 år og det var planlagt) da var han utro, han fortsetter dette forholdet. nå er ungen født og han har møtt henne og er "velkommen" her når det måtte passe.... men jeg har vanskeligheter for å levere henne fra meg... Må jeg det**????? hun er så liten..... og hvorfor skal det være så enkelt for menn gå når det passer og komme når det passer, ,=O( Er det noen som har vært i samme situasjon, har jeg noen "rettigheter"????
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Er det samvær du tenker på? Hun kan da ikke bli levert bort alene nå! Trøst deg med det. Det finnes sikkert noen retningslinjer på tid han kan ha henne alene, men hun er for liten nå. Hun må jo ha melk og deg.. Skal han ha samvær må nok du være der.. (kanskje noen timer om dagen 2ganger i uka eller noe.) megling kan være en god ide.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 ja det er samvær..... men jeg har jo ikke lyst å levere henne fra meg et par timer en gang... hvet det går helt bra, men jeg har ikke lyst å dele det mest dyrbare jeg har med den Drittsekken. Er ikke kommet helt over det han har gjort. han er jeg helt ferdig med...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hmm.. Jeg ville, for din datters del og din fått han med til mekling. Og i tillegg så skal du ikke la han ha en 3uker gammel baby alene. Du må jo nesten være der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå