Nye tider Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Syns så mange krever så mange ingredienser.... Noen med enkle og gode oppskrifter?
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har "alltid" bananer og en pose med frosne bringebær i frysen, altså bananene er ferske ikke frosset. Og sammen med litt appelsinjuice blir det topp.
Skravlemamman Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg slomser litt, men her er hva jeg sånn ca har opp i verdens beste smoothie: -jordbæryoughurt ( litt under en halv stor boks m/youghurt ) - 2 banan - litt vann en pakke med frossen jordbær
murmelmamma Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 jeg bruker ca 100 gram med fryste blåbær, en stor banan...og en halv liter med melk eller med juice....gode saker!!
Mikkemafian Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg er vel den eneste som synes at banan ødelegger smake på smoothies:) Så jeg bruker bare frosne blåbær, litt bringebærcultura eller biola og appelsinjuice. Lar konsistensen bestemme hvor mye væske som skal i.. Enkelt, og nyyydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå