Gå til innhold

Ang. forespørsel om leilighhet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg gå frem for å vise at jeg vil ha den. Er alenemor å skal finne meg leilighet for første gang alene :) Så liksom lurer jeg på hvordan jeg skal spørre har et par så tenkte å sende e-mail til dem da. Hvordan ville dere ha skrevet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Leste annonnsen om ledig leilighet i *****'' . Er den fortsatt ledig? Er en alenemor med *antall barn*, sikker betaler. røykfri? dyr?

utdyp litt om deg, så spør noe om leilgiheten.. si at du er int, skriv nr så de kan ringe deg..

Skrevet

Vi har akkurat leid ut leiligheten vår, og skal si vi fikk mange rare henvendelser!!!!

Vi syntes det var greit om du skrev litt utfyllende om deg selv - men ikke hele livshistorien såklart. Hvis du har jobb stiller du selvsagt mye sterkere enn hvis ikke.. Så jeg ville nevnt hva du heter, hvor gammel du er, hvor gammelt barnet er, hvor du jobber, hvor barnet evt går i barnehage, hvor stille og rolige dere, at du selvsagt ikke røyker, at du har penger til depositum, at leien vil komme på konto punktlig, og at du har referanser som de kan ringe for å få et inntrykk av deg. Og selvsagt - spør når du kan komme på visning, si at du er veldig interessert, og ikke minst nevn når du ønsker å flytte inn.

Lykke lykke til! Det er ikke så lett på dagens leiemarked dessverre.

Skrevet

Tusen tusen hjertelig takk for svar :) håper alt ordner seg. Kanskje de er litt ydmyke siden jeg har et barn :) håper på det :)

Skrevet

Hm, for å være ærlig, så styrte vi litt unna de med barn... vi ville helst leie ut til en singel person... Men, er kanskje ikke alle som tenker slik. Vi har jo barn selv, så det føltes jo også litt rart. Men lykke til, det ordner seg helt sikkert så lenge du er ærlig og hyggelig. :)

Skrevet

Mange som skriver at det er barnevennlig å sånt så da regner jeg med at de ikke har så mye å sie om jeg har en liten en :) han er 7 måneder å er bare så snill. Skriker ingenting, å sover fra 7 til 7 :) å jeg er veldig rolig av meg, eneste jeg vil er å ha en plass for meg selv og gutten. gleder meg sånn. Håper bare vi klarer oss. tenker på økonomien jeg. er i permisjon ennda da men, mulig det blir litt negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...