Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Trodde egentlig slike seler var for babyer jeg... Kan man bruke det på barn på to år? Noen som har linker til en så jeg får sett?
*Timulia* Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Er en del bilder på www.babyslynga.no Vet ikke om noen er to år, men de er hvertfall større enne min på 4 mnd......
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Det står at den kan brukes opp til 4 år, så da kan den sikkert brukes av en liten en på to:-) Så denne må vi prøve ut, kom gjerne med erfaringer:-)
FrøkenSprøken Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Vi bruker den enda uten problemer på vår lille gutt på 2 år og 4 mnd. Er helt genial å ha på flyplasser o.l. Vi har brukt mange forskjellige bæreting, og er ikke i tvil om at Ergoen er en favoritt! Mei Tai er bedre å bære i, men tar lengre tid å feste, så er litt mer styr. Absolutt en god investering! Et hel annet spørsmål: hvorfor har dere bestemt dere for å adoptere? Er noen av dere adoptert? Har dere flere barn? Og er de biologiske eller adopterte? Grunnen til at jeg spør er at jeg har veldig lyst til å adoptere et barn når vi har fått enda et barn. Vil gjerne ha tre barn, men synes det er nok med to svangerskap, og føler at vi er resurssterke nok til å gi et vanskeligstillt barn en god framtid, men kjæresten min er ikke helt enig. Han er redd for at han ikke skal bli like glad i alle ungene, og synes det er rart å adoptere når man kan få "egne" barn....
Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Den så kjempetopp ut, og nå er den bestillt:-) Vi bestemte oss for å adoptere ganske tidlig egentlig. Vi har et egenfødt barn fra før, som begynner å bli en liten dame på 10 år. Det viste seg at vi ikke kunne få flere selv, så etter mange prøverørsforsøk la vi babylaginga bak oss og gikk for adopsjon. Vi skulle etter planen få et egenfødt barn til,og adoptere tredjemann,. Nå ble det ikke slik alikevel, men det har ingenting å si! Jeg tror alle menn går igjennom en fase i forbindelse med adopsjon der de tviler på hvordan det kommer til å bli, og tviler på sine egne ønsker. Men jeg kan love deg at dette går seg som regel til når de får tygget lenge nok på tanken! Mannen min var selv skeptisk en gang i tiden, men det skulle man ikke tro i dag. Han er overlykkelig og bare gleder seg, og er sikker på at lille thai blir kuleste gutten i gata:-) Nå må du ikke se på adoptivbarn som vanskeligstillte barn, for det er langt fra alle som får tilpasningsvansker og problemer med at de er adopterte. Jeg har selv en søster fra Korea som har att en problemfri oppvekst. Hilsen
FrøkenSprøken Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Tenkte ikke på adoptivbarn som vanskeligstillte senere i livet heller. Men de er jo det i utgangspunktet. Er jo derfor de trenger noen som kan adoptere dem;) Og målet vårt er jo å oppdra sunne unger som ikke får adferdsvansker, adoptivbarn eller ikke;) Lykke til, og nyt denne spennende tiden! Har selv et vennepar som venter en datter fra Columbia om et års tid, og de holder på å gå på veggen av spenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå