Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 det er vel det det heter? : p Jeg skal ha eggløsning nå omdagen. Og igår tørket jeg meg etter do tur, og da kjente jeg at dopapiret "skle" lett. akkurat som når jeg oppdager at jeg har mensen. Sjekket dopapiret, og det var mye "blankt " der.... var bare den ene gangen, hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Det kan godt ha vaert egglösningsslim. Hvis du tar det mellom tommelen og pekefingeren og "töyer det ut" som til en tråd, og den ikke ryker, da er det sånt slim du "blir gravid av". Om tråden ryker lett, er det slim av feil sort for å bli gravid. Dette har jeg lest, og det stemte med når jeg ble gravid med förstemann, men ikke med nummer to. For da vi prövde å bli gravid med nummer to, sjekka jeg dette veldig nöye pluss at jeg tok egglösningstester hver dag den "riktige" perioden. Egglösningstesten gav aldri utslag, og jeg var knusk törr i trusa. Jeg forventet meg absolutt ingen graviditet den måneden. Men hva skjedde? Mensen uteble og det viste seg at jeg hadde blitt gravid. Ikke fatter jeg når det kunne ha skjedd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå