Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hva symptomene på UVI er? Ble spurt om jeg hadde merket symptomer på det, men jeg sa nei fordi jeg innbiller meg at alle "vondter" jeg har nå er normale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d jeg hadde når fikk uvi var at jeg måtte hele tiden på do,kjempetissetrengt,men så kom d ingenting..å d var vondt å tisse..

har d gått for langt kan d og komme blod i urinen..

kan få vondt i magen og..

sikkert flere ting og..men de hadde jeg

Skrevet

Du kan ha uvi uten å ha så veldig mye vondt. Jeg har det nå, og de eneste symptomene jeg har er at jeg flyr veldig ofte på do, og når jeg tisser er det som normalt. Det kommer verken lite eller svir. Men fullt ut er det en uvi. Det eneste du kan gjøre er å levere en urinprøve til sjekk hos fastlegen, så finner de fort ut om du har uvi eller ikke.

Skrevet

Når jeg har UVI- før jeg ble gravid var jeg hyppig plaget- hadde jeg veldig vondt:mensenlignende murringer i magen, vondt på slutten og etter vannlatingen, hyppig vannlating, noen ganger vondt i ryggen nederst eller på sidene, småkvalm, frysen- kunne stå en time i glovarm dusj og likevel fryse- en gang gråt jeg på legevakten fordi jeg hadde så vondt i urinrøret....

MEN når en er gravid sies det at symptomene kan bli borte, og det må derfor undersøkes om en har bakterier i urinen ved urinprøver. Etter at jeg ble gravid har jeg hatt færre infeksjoner enn før- ihvertfall ingen bakterier funnet i urinprøvene som har blitt levert inn.

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Jeg har visst UVI da og får behandling for det.

Håper virkelig at noen av de smertene jeg har hatt i ryggen og magen de siste dagen forsvinner samtidig med infeksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...