Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i det tilfellet her? (navn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en gutt,og har så og si bestemt navn.Og i går sa broren min:

Dere er ikke helt 100% sikker på at dere skal ha det navnet nei?

Jo,regner med vi skal det sa jeg..Hvordan det?

Jo,for han vil ha det navnet OM han noen gang får en gutt..

Huff,har jo så lyst på det navnet vi å,og det er jo ikke sikkert at han får en gutt en gang...

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den som får gutt først får det navnet.

Skrevet

Hadde tatt navnet.Først til mølla

Skrevet

Første mann til mølla.....Det er jo ikke sikkert han noen gang får en sønn en gang......

Bruk navnet dere så er dere sikre på at det er i familien :D

Skrevet

Førstemann til mølla, særlig om dere virkelig er bestemte. Har dere to tre alternativer så er det kanskje greit å ta det med i vurderinga. Men det trenger ikkje vera utsalgsgivande synes eg. I vår familie er det to søskenbarn som heiter det samme, men dei er det 23 år mellom, så da er det ikkje krise. =)

Skrevet

Jeg hadde tatt det. Skal han ha førsteretten på et navn som han ikke engang har nevnt til dere før? Har han dame da, og mulighet for å få barn snart? Nei, hadde nok tatt det uten å blunke.

Skrevet

Da tror jeg at vi tar navnet ja=) Vi har snakket om det en god stund (jeg og sambo) Og det navnet liker vi begge kjempe godt..Jeg liker noen navn til,men sambo er ikke så begeistret for de..

Broren min er mye eldre enn meg og har 2 jenter..Fikk seg ny samboer nå i år og regner med de kommer til og få barn ettervært,men det er jo ikke sikkert det blir gutt en gang...

Så da tar jeg det=)

Skrevet

Men nå må vi få høre navnet syns jeg ;o)

Skrevet

hadde brukt det ja! :) Er jo ikke sikkert han får en gutt noen gang.

Skrevet

Førstemann til mølla...

Hadde lillegutten i magen blitt ei jente hadde jeg stjålet navnet som min bror har lagt beslag på rett og slett fordi det er det fineste navnet i verden (og han har ikke kjæreste enda engang).

Må tror det var en onkel som ble happy da ultralyden viste nevø og ikke niese ;-) Og nå er han bankers å få det uansett (tror jeg), fordi noen nære venner av oss kommer til å kalle jenta si dette navnet når hun blir født i januar...

Så jeg hadde tatt det om jeg var deg.

Hadde du forventet at han skulle "gi det fra seg" om situasjonen var omvendt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...