Gå til innhold

SS-jentene - hvordan går det? Jeg krymper=) =) =)

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Har ikke vært så aktiv i trådene, men har nå fulgt med.

Begynte trimmingen for ca 2,5 mnd siden, og har vært flink å trene 2-3 ganger i uka siden da.

Og jeg merker virkelig at jeg blir smalere!

En venninne som bor i en annen by var her i helga, og hun spurte meg: Har du gått ned eller? Jeg ser stor forskjell siden sist jeg så deg! Hehe, jeg ble så glad når hun sa det... For øyeblikket har jeg ikke vekt og har ikke tatt meg bryet med å kjøpe ny, så vet ikke ang kiloene. Men jeg har krympet totalt 15 cm rundt navlen - og 5 cm siden sist jeg sjekka. Har krympet 10 cm rundt rumpa også. Dessverre har puppene mistet endel volum, og jeg merker bh'en begynner å bli litt stor =( jaja, det kan ordnes med en god push up!

Merker også at jeg ikke har noen trang til sjokolade osv lenger heller. Det jeg sliter mest med nå er å spise riktig fordi jeg ikke har matlyst om morgenen i det hele tatt... Så spiser jeg litt lunsj, og myyye middag. MEn det blir nok bedre nå som jeg er student og studerer hjemme (uten unge der), mye lettere enn når jeg er litt hjemme, jobber litt kveld og jobber helg. Da blir det et ork å lage mat når man skal på jobb, og man får jo heller ikke i seg middag når man går hjemmefra klokka halv to. Så da ender det med at jeg spiser kake og boller til kaffen på jobben (sykehjem vettu, kosemat hver dag!) istedenfor...

Men nå skal det bli bra=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Grattis!

Vekta har stagnert litt i de siste, men trøster meg med at jeg ikke går opp, lår og rompe har krympet =) Men den hersens fleskemagen vil jo ikke rikke seg av flekken! Tror nok jeg må trene mer ja.....

Og push up fikser det meste ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...