Gå til innhold

se hit litt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos Jordmor idag.

Jeg hadde sambo med meg for første gang, å vi var litt spente.

Det første som skjer når vi kommer dit er at ho sier at ho har med seg en jordmor student, jeg var ikke klar over dette, å var veldig lite klar for det.

Har ho lov til det ?

Ho spurte ikke om det var greit, å sa det når vi sto mer eller mindre i døra på vei inn på kontoret hennes..

Syns det var utrolig ubehagelig !

Sitte der å snakke om sexliv å utflod når det sitter ett menneske der som vi aldri har forholdt oss til..

Trodde da de måtte spør om lov i det minste ?!

Å en annen ting ;

På første kontroll ( 7uker ca ) hos lege var BT : 120/80 å nå er jeg i uke 17 å det er nede i 90/55 !

Jeg er masse sliten å trøtt.

Får ingen gode tips av ho eller noe, ho ble utrolig fornærma omtrent når jeg spurte om åssen fødselstilbud de hadde i kr.sand !

Ho sa først, det tar vi når det nærmer seg, så sa jeg at dette ville jeg vite nå.

Da sa ho bare masse vas..

Frustrert !!

Kan jeg bare bytte jordmor ??

Dette kvinnemennesket ødelegger jo halve gleden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

uff kjipt å høre at timen ble sånn, men j du kan bytte jordmor, det ville jeg gjort om jeg var i ditt tilfelle....

om hun har lov til det, veit jeg ikke. men tror hun egentlig skal spørre deg om det er greit i værtfall.

jeg hadde ikke brydd meg noe om det, men vi er jo forskjellige og hun kunne spurt deg først;)

Skrevet

Du kan bytte jordmor ja, hvis du finner noen som er ledige. Jeg var gravid i Haugesund sist, og på de 9 mnd var det ikke en ledig time hos jordmor når det passet meg, så tror ikke at tilbudet er enestående her i landet. Jeg syns faktisk at du skal ha rett til å spørre spørsmål, og å få svar. Evt få en unnskyldning for at hun ikke har tid til å svare idag.

Ang jordmorstudent, dette er ganske vanlig. Du kunne bare sagt at du ikke ønsket å ha henne der, de pleier å akseptere det. Det pleier å være legestudenter på legekontorer osv også. Men om vi spør, går de ut.

Hvis du ikke føler at kjemien passer mellom deg og din jordmor, syns jeg du skal bytte. Bare dumt å gå å irritere deg over henne, noen ganger er det bare mennesker man ikke passer sammen med.

Skrevet

bytt jordmor du, hvis det er mulighet.

Når det kommer til det å ha med student, så burde jo du bare si ifra at du ikke ønsker det!

Syns kanskje at jordmor skulle tatt din unge alder med i betrakting og spurt deg om det var greit, men ellers så er det jo ganske vanlig at studenter bare følger med og så må man reservere seg. men hvis du syns det er dumt med studenter så bør du huske at det er vanlig med JM studenter/legestudenter på sykehus, så si ifra om du ikke vil ha noen der under fødselen!

lykketil da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...