♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Datteren min har fryktelig vondt nederst i magen, til høyre. Var inne hos legen igår, og tok en crp, som var på 16 (normal skal være under 10). Legen trodde det kunne være starten på en blindtarmsbetennelse, men vi skulle ikke reise til sykehus, men avvente om det ble verre. I dag er det litt verre, men crp var fortsatt på 16, så vi skulle fortsatt vente, og hun skulle holde seg helt i ro. Noen som har erfaring med, eller peiling på dette? Når er det liksom ille nok til å få undersøkt henne på sykehus? Er så redd den skal sprekke, og hun skal bli forgiftet =/
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hvis du trykker inn nederst til høyre på magen hennes(høyre for henne ja ) og slipper fort....Hvis hun da hyler til av smerte ville jeg ha reist til legen pronto... Lykke til
Mammaaaaaa Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Eg har hørt at du bør på sjukehus med ein gong symptomene viste seg. Hadde ringt legevakta og spurt! Blindtarmbetennelse er jo alvorlig!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg trodde og at man skulle sjekke det ordentlig ved misstanke. Spesielt når legen selv tror det kan være det ?! Hun får vondt når vi trykker, og slipper, ja...Legen mente, at dersom man kom "for tidlig" til sykehuset, så ville de sende oss hjem igjen....
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Mener at smerten satt over hele magen i starten, men kjente det i siden etterhvert. Hadde vondt veldig lenge og ble sendt hjem av første lege vi var hos (han tok ikke blodprøve) og konstaterte magekatarr. På det vondeste var det vanskelig å gå og jeg holdt meg til magen, og mamma tok meg til en annen lege. Den andre legen målte hvite blodlegmer to ganger med ca. en halvtimes mellomrom. Tallet da hadde steget mye. Ble sendt til sykehus og operert direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå