nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 det hele startet med blødninger på søndag, og jeg var en tur på legevakta. han sa at det så bra ut, men hvis jeg blødde mer så skulle jeg kontakte legen min. blødde noe i går også, så jeg ringte legen i dag tidlig. fikk time der og henvisning til ultralyd i morgen. gruer meg skikkelig, men håper alt er bra og at blodet kommer fra ett annet sted!!!!! er forresten 8+0 i dag... kryss fingrene for meg da )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Krysser alt jeg kan krysse!! Lykke til i morgen, håper alt er bra med den lille:0)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 takk ) tror jo egentlig det selv etter at jeg var på legevakta og ble sjekket der, men siden det startet igjen ble jeg jo litt bekymret da...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Det går sikkert bra Så lenge du ikke har smerter, er det som regel helt ufarlig =) Men jeg krysser fingrer, og tær for deg alikevel.
Musemor med tre søte små Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Uff, uff, uff. Lykke til. Krysser fingre og tær for dere XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Skjønner deg veldig godt, jeg var sånn selv jeg og jeg vet hvor forferdelig den usikkerheten og gruingen til UL er. Du har lov til å være bekymret, men alt kommer nok til å gå bra:) Veldig vanlig å blø litt, er jo mye som skjer i kroppen din når du er gravid.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Krysser fingrene for deg for at alt er bra! Det er visst veldig vanlig å blø i starten uten at det nødvendigvis er noe galt. Jeg fossblødde under begge svangerskapene, men det gikk bra for det.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 det var beroligende å høre da ) har en veldig flink lege som er god på forklaringer, så jeg tror jeg fikk vite alle de andre stedene man kunne blø fra også... haha ble litt bekymret da jeg sa at jeg merket veldig lite til graviditeten siden jeg var skikkelig dårlig sist, og han sa at det kunne være ett dårlig tegn... så nå er det bare å vente på morgendagen... fikk ikke lov til å spise noe, da, i tilfelle jeg måtte til utskrapning... hvordan skal jeg holde ut til kl 13???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå