Gå til innhold

usikkerheten og tankene

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som sitter med dem innimellom? det går noen kvelder her nå om dagen hvor tankene flyr avgårde på hva vi nå har begitt oss ut på. JA vi ønsket oss barn,men allikevel så vet men jo ikke hva man begir seg ut på....

Jeg har alltid vært den bekymrede i flokken her,tenker alltid på hva som kan skje før noe som helst skjer,men nå føler jeg at jeg tar det litt som det kommer...det er jo bra det,men innimellom kommer tankene :" tenk hvis-hva hvis" Og det er ikke de hyggelige tingene jeg tenker på....

Jeg bekymrer meg til å fortelle det på jobben,vi en en liten bedrift(frisør) og jeg gruer meg rett og slett til å fortelle dem at jeg skal være borte i 1år fra rundt april....og hva med alle kundene mine...ohh nei...når jeg tenker på dette knyter det seg i magen min...

Gleder meg til at samboeren min får vært med mer(kjenne o.l) også er jeg jo veldig veldig glad for at vi er så HELDIGE å kunne oppleve dette,og klare det helt på egenhånd...

Er det bare jeg som sitter med slike tanker og bekymringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte! Er litt tungt innimellom, men trøster meg med at der er helt normalt 1. trimester og at det sannsynligvis går over om noen uker. Så blir det sikkert noe annet når magen kommer ordentlig frem og slikt :)

Skrevet

Nå trudde jeg jeg var helt alene om det her.....men da er jeg jo ikke det...og vi får håpe det er som du sier"det går over"

Skrevet

er det ingen flere som får seg en smell innimellom? man ønsker seg jo noe man ikke helt vet hva er,og det er jo litt skummelt....i dag kunne jeg ikke tenke på noe anne...at nå var det min tur-passer det,passer det ikke? klarer jeg det-klarer jeg det ikke....stakkars mannen min!!

Skrevet

Hei!

Jeg har det nok veldig likt som deg innimellom. Er så utrolig gla for den lille spiren i magen min, men samtidig er det så mange tanker som svirrer! Er det rett tidspunkt? Hvordan blir det å være mamma som den eneste i jentegjengen? Takler jeg alle de nye utfordringene?

Spiren vår satt på første forsøk, men den har vært planlagt en stund. Da den satt så raskt ble det ett lite sjokk!

Innerst inne vet jeg at jeg vil vokse på denne erfaringen:-)

Jeg tror det er helt naturlig å tenke sånne tanker når man er uerfaren. Alt som er nytt er jo litt skremmende.

Vi må bare prøve å tenke på alle de flotte årene vi kommer til å få fremover! Det blir en helt ny, spennende og utfordrende hverdag:-)

Skrevet

ja jeg prøver å tenke som deg selv....men det ligger en pitteliten tanke i de små grå som er litt bekymret ja.

Vokse på erfaringen ja,absolutt...det trur jeg jeg vil gjøre også! Og samboeren min,han er veldig flink til å roe meg ned...hehe

Tusen takk for at jeg ikke føler meg helt alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...