Gå til innhold

Supersmukk-jentene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej hej.

På 3. dagen er jeg langt inni i ketosens verden. Hurrah. Deilig å være tilbake igjen på normalt kosthold, selvom jeg tror det vil ta sin tid før oppblåstheten forsvinner. Føler meg helt stappa av hvitt mel. Blæ.

Jobbet nattevakt i natt og har ikke spist en dritt så langt i dag, bare drukket to kaffelatte på soyamelk for å holde meg våken hos frisøren. Det er så digg å være nyklipt og nyfarget på håret. Føler meg så sinsykt fresh og sexy i dag. *ler høyt*

Trening er det desverre så som så med, jeg må virkelig komme igang igjen. Regner med at høst-programmet er i gang på treningssenteret. Da blir det step, magerumpelår og pilates igjen forhåpentligvis. Ved siden av løpingen. Ingen ting er så deilig som å løpe, og det kommer fra en som kunne kastet opp av tanken på løping for bare 8 mnd siden. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttelidytt

Skrevet

I dag har jeg gått tur i 1t etter jobb, og jeg står og går hele dagen på jobb, beina er mer eller mindre gelè nå! Satser på at jeg blir slank i en fei nå ;-)

Kommer i gang med trening på fredag, og skal prøve å få kommet meg på lokale senteret etter hver nå! Må jo gjøre noe her for at denne magen skal krympe. Hvilket senter trener du på TinkerBelle?

Og blæ! Det er veiedag i morra.....

Skrevet

På dag minus 1, altså eg er jo ikkje med før i morgon. For i dag har eg drukke 1l cola 1l kaffe, og spist eit rundstykke. Ikkje sunt ein plass. I morgon, då skal alt bli så mykje betre. =P

Skrevet

frk nilsen

på det lokale treningssenteret. hehe. er ikke noe sånn kjede så det er så som så med når høstprogrammet kommer i gang igjen. hehe.

mallo

hehe, nam nam cooola. det drakk jeg alt for mye av i ferien.

Skrevet

Trener på Vallhall jeg... Ikke noe kjedetilknyttning der i gården heller, men tror de startet høstplanen i forrige uke.

Skrevet

ah. ok. da får jeg vel bare karra rumpa mi ned dit og sjekke! *gjesp* men ikke i dag.. *fnis*

Skrevet

Så bra at du er kommet i ketose ;o) Jeg skal tisse på en stix senere for å se om jeg fortsatt er i ketose. Har vært flinkere til å spise max 15g, og nå begynner vekta å peke nedover igjen :o))))

Skrevet

ned er bra! :D

nå fikk jeg sabla vondt i hodet etter middag, håper jeg ikke spiste for mye?! kan ikke skjønne det iom at det var mitt enste måltid i dag. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...