Gå til innhold

Hoem & Away i dag...hva skjedde???

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ikke sett episoden i dag. 3 barn hjemme..ingen barnehage...hjelpe meg! Hva skjedde? Fant de Tash og babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt;

ingen som så på i dag?

Skrevet

Jeg så heller ikke i dag.. Men de fant Tash i går..

Skrevet

og det stemmer, jeg så ikke i går heller! er Tash OK? og babyen? Noen som så i dag?

Skrevet

Tash er ok men hun må ligge resten av svangerskapet. de tror hun kommer til å føde når som helst

Skrevet

var ikke så mye som skjedde idag. bare at det var stor krise at drew skulle overnatte hos belle, og at det var greit for amanda, men dan fikk stoppet det, så drew snek seg inn på kvelden til ho. kan bli spennende imorgen å se:) den går jo i reprise halv 2 imorgen da

Skrevet

Hvis dere er interessert så har jeg en avsløringstråd?Det som er dumt med den er at den avslører ikke bare info om home and away,men greys,onethreehill,lost,prison+++...Så hvis dere følger med på de seriene kan der hende dere snapper opp litt info dere ikke ønsker vite noe om.. Jeg klarer ikke vente,så jeg er stadig inne å sjekker:p

Det er mange sider,så gå frem eller tilbake.. så er det en del info! Mulig å bli så opphengt i en serie:O hehe

http://www.mote.no/showthread.php?t=10857&page=57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...