Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Måtte tisse, og da lå CB-digitaltesten og ropte i skapet.. Så til tross for litt blødning, men støttet av pos el-test og skyggestrek på billigtest sto det.... GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!! Så oppblåsthet, stadige luftplager, mageknip og løs mage kan være noe positivt!! Men et lite forbehold siden jeg blør bittelitt... Kan hende spira ikke sitter.. Uansett ble jeg veldig gla!!! Sprer masse babystøv til dere andre!! Og tusen takk for oppmuntrende hilsener og svar!! Blir nok her inne litt til til jeg ser hva det blir til med blødningene..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Åhhh, gratulerer så masse!
elleville Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 GRATULERE!!!!!! Så morro:o) Så heldig du er! Håper jeg kan si det samme i morra.......
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer sååå mye!!! Masse lykke til, håper at spira klorer seg fast!
Musemor med tre søte små Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Så gøy. Gratulerer så mye. Lykke til med svangerskapet ;-)
Bare™ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer! (testet med vanlig cb i dag- negativ...)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer og lykke til! Håper blødningene gir seg, og at alt går fint.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2008 Takk alle sammen! Klarer ikke å glede meg 100% ennå, så vi får håpe jeg stopper å blø. Håper alle sammen snart kommer etter Synd at testen var negativ Slapp, men det er jo fortsatt håp! )
MiMa09 Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer! Jeg klarte heller ikke holde meg til IKM og var desverre ikke like heldig med resultatet som deg, men har ikke gitt opp denne pp helt ennå. Er det sånn at de CB digital testene viser positivt tidligere enn andre tester?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk! Lykke til til deg også!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2008 Takk! Nei ikke gi opp håpet ennå, du kan jo fortsatt teste positivt! Tror ikke det er forskjell på vanlig CB og CB-digital, men CB sine er av de mest sensitive. Og med den digitale får du jo klart svar med en gang, så slipper man å drive å tolke disse strekene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå