Gå til innhold

Søvn om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oliver er nå 8 dager gammel., han er vår første ;) fram til i to netter siden har han sovet greit igjennom natten, men her en natt gråter han hele tiden å bare vil sutte smokk/amme. Han ligger på eget rom (til min frustrasjon orket jeg ikke mer skrik og tok han inn på mitt soverom, der sover han som en stein... ellers på dagen sover han kjempe godt i sin egen seng på sitt eget rom egentlig gost sove hjerte,... har han snudd døgnet? ingen av oss som går stille i dørene, ser ut som han liker lyd, musikk og prat, men så fort natten kommer er han våken og skikkelig sutte gutt.. er så redd for å ha han for mye på soverommet vårt i vår seng, vil gjerne ha den for oss selv!"

Burde vi prøve å snu døgnet? eller la ha skrike noen netter å komme inn til han og dulle med han i sin seng til han sover?

tips ,råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er han ikke mer en 8 dager, så må dere nesten regne med dette... han har foreløpig ingen døgnrytme. han er våken når han er sulten og trenger nærhet.

Skrevet

ok,, trodde liksom man "burde sette grenser " med en gang,,, har jo bare lyst å dullle og kose med han hele tiden,... ;) er ikke så lett når alt er nytt og usikker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...