Gå til innhold

Hmmm, var er dette for noe muffens babyen min bedriver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har eget rom - våkner myyyyyyyyyyyye om natta, 6-7 ganger er vanlig og må da ha pupp for å roe seg igjen... Hu sliter med eksem og det plager henne endel også.

Men her en natt tok jeg henne med i dobbeltsenga. Hun hadde så vondt i magen på kvelden så jeg ville ha henne sammen med meg. Og VIPS så sov hun plutselig 5 timer i strekk? Fra 22.00 - 03.00.

Er det kanskje bare kos og nærhet hun våkner etter når hun er alene på sitt rom? Hun tar ikke smokk, så derfor er liksom pupp hennes eneste kos for å roe seg igjen... Hun kan umulig våkne av sult alle de gangene pga hu spiser bare i noen minutter så vil hun ikke ha mere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nettopp blitt 6 mnd...

Skrevet

Meninger noen??

Skrevet

Ligger hun i sprinkelseng? Det kan hende hun sover bedre hvis du pakker rundt henne noe, eller legger henne i en bag. nå har ikke jeg noen erfaring med dette, da alle mine tre har ligget på vårt soverom fram til de var 2 år pga plassmangel... Når vi nå flytter og alle tre får hvert sitt soverom er minste 1,5 år og da er vi spent på om hun takler det.. Det tror jeg hun gjør for hun liker ikke å ligge inntil oss...

Kanskje hun er mørkredd? Prøv å henge en lampett bak gardinene i vinduet. Det har hjulpet her.

Skrevet

En liten sleiping?

Jeg spår en strålende politisk karriere!

Skrevet

Om hun nettopp er begynt å bevege seg litt (rulle, åle?) er det standard at separasjonsangsten setter inn samtidig. Så ja, det kan godt hende det er bare nærhet hun vil ha!

Skrevet

Hun har vanlig sprinkelseng ja... og helt mørkt på rommet, kun sånn stikkontaktlys ved døra. Hun får knapt plass i bag lenger, er 73 cm lang, så hun er ei stor jente...

Skrevet

Hu triller rundt dagen lang ja, men er stort sett veldig selvstedning og kan ligge lenge alene...

Veit du noe om man kan kjøre nattavvending på f.eks 5 av 7 måltider?

Synes nemlig hun er for liten til å ikke spise om natta, samtidig så er hun for stor til å spise 7 ganger også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...