Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138549793 ...Nok en biomor...tipper jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 lol, som om IQ har noe med om en er mor eller stemor...djeez..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Er enig med HI om at det må være en biomor. Enten det, eller en stemor som har opplevd at biomor har ment at ungene bør få penger i stedet for tur... Hvilket er bare tull spør du meg, vil man ikke dra på familietur med far/stemor/stesøsken, skal man da ikke belønnes med penger... Hadde vært noe annet om far ikke *ville* ha med sine særkullsbarn på turen, da hadde jeg skjønt det om de følte seg litt snytt...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 He he. Hvis noen inviterer meg på middag, men jeg ikke har lyst, så skal jeg neste gang be om å få kompensasjon for det de eventuelt hadde måtte lagt ut for meg i mat og drikke. Hallo! Hva skjer i hodene på enkelte :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Det finnes tydeligt ingen grenser for hva noen mødre forventer av far til barrna deres... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå