Gå til innhold

Når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller når merket dere at dere begynte å vokse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes magen har blitt synlig siste uka. Er 11+0 i dag. Er jo selvfølgelig væske og luft, men magen er der helt fra morgenen av (selv om den er noen hakk større om kvelden, da.). Er ikke sikkert andre legger så fort merke til den, men har fått kommentar fra familien at de ser det. Så da er det kanskje synlig da:)

Skrevet

er 10+2 og synes så vidt det begynner å bule litt nå! vet at det er tidlig,så er vel endel luft og diverse men!

Skrevet

Forrige gang var den så vidt synlig fra uke 22. Nå er jeg i uke 9, og den viser ikke ennå.

Skrevet

Er 11 uker i dag og kan ikke si det buler hverken her eller der. Vel, har ingen problemer med å fremprovosere en "gravidemage" når jeg "slipper den ut", men når jeg står og går så er det ikke mulig å se.

At det vokser er det ingen tvil om, for jeg tisser nå hele tiden, og jeg kjenner livmora over bekkenet. Er nok ikke så lenge før den kan sees også nå.

Skrevet

Jeg er straks 9 uker og har tydleig mage allerede.Sikkert mest luft,men selv om den er et hakk større på kvelden er det tydelig å se om morgenen også. Har enda ikke sagt noe på jobb. Planen er å vente i tre uker til, men det kan bli vanskelig. Er gravid med nr 1 og hadde ikke antydning til mage før jeg ble gravid så er veldig overasket over at den syntes så fort. Kan forsatt bruke mine egne bukser som er lave i livet, men trange gensere etc kan jeg bare glemme. Her går det i vide tunikaer. Har en del tvillinger i familien men om det skulle være to der inne skulle vel ikke magen komme så tidlig fordet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...