Skattimagen<3 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har trodd jeg har råmelk leeenge jeg, men leste noen innlegg her av dere andre som har det og beskrev den som gul og tjukk og "fløte" aktig?? Da er det ikke råmelk jeg har for her er den helt blank og bittelitt klissen bare.. Vanskelig forklare helt.. Men ikke noe tykkt og gult/hvitt hvertfall.. Hva i all verden er det som kommer ut av puppene mine da??
lin76 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Haha, kjenner meg igjen i denne! Puppene starta å lekka i veke 25 eller så, men det både var og er tynt og lysegult, på ingen måte fløteaktig. Garanterer at det er råmelk likevel, eg! Ulike damer har jo ulik morsmelk (tjukk, gul og fløtete eller tynnare og meir kvitblå), så ikkje så rart om råmelka også varierer litt.
Herkules Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Den blir nok gul og tykkere når du får ut babyen, men det er starten på melken du har fått Hadde masse av det sist. Det var likevel først når vi var på sykehuset at jeg fikk tykk gul melk og det så jeg sikkert fordi jeg pumpet meg.
barbara Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Her kommer det noe gult først, og så noe blankt og gjennomsiktig hvis jeg fortsetter å klemme. Stusset litt og søkte på babyverden.no, som jeg syns har bedre faktaartikler enn bim. Der stod det at melka som kommer mens man er gravid kan ha alle farger fra gjennomsiktig via hvitt/gult/grått til svart! Det meste var visst normalt... Er glad min melk ikke er svart, det hørtes skummelt ut:-) Men er nok melk det du også har:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå