Suprise! Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Dette blir spennende! Fikk EL veldig sent forrige syklus så tanta kom 9-10 dager på overtid av den grunn. Skal jeg regne med at jeg får vanlig 28-30 dagers syklus denne månden eller skal jeg legge på ca 8 dager fordi den var sen forrige månde? (Det har ikke skjedd før) Ellers er jeg 24 år og har to barn på nesten 2 år og en på 7 månder:) Men nr en tok det litt over ett år og dobbel pergokur før hun satt på 3dje og siste kuren:) Nr 1 satte med en gang! Hehe hadde oss faktisk bare en gang den månden også fordi vi var ganske slitene,så den var treffsikker;) Blir spennenden å se hvor lang tid det tar denne gangen,håper det ikke tar så aaalt for lang tid:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hei på deg, vi har å nettopp beg å prøve på nr 2, minsten er 8 mnd:) Håper den sitter som ett skudd på deg med en gang da:) Lykke til:)! Og jeg ville ikke lagt på 8 dager denne gangen, men vist det forsetter ville jeg ha gjort det etter ett par ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå