Gå til innhold

Hva misliker dere ved å gå gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg haaater kvalmen og det å spy.

At jeg ligger hele dagen å ikke får gjort noe,hverken hjemme eller utenfor huset.

Er lei av å må ha unnskyldninger til alt,har ikke fortalt til noen at jeg er gravid enda.

Det at jeg hater lukta samboer,parfymen å deodoranten.Pluss at han lager så mye mat som stinker ut huset,så jeg blir enda mer dårlig

Hormonell.com!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misslikte: Kvalmen den første tiden, blødningene i starten som gjorde meg til nervevrak (spesielt med nr 3 siden ejg hadde mistet i SA like før), bekkensmertene og væsken i kroppen mot slutten + at jeg med de to siste var så mye sliten og hadde så mye vondt på slutten at jeg ikke maktet å være den mammaen jeg gjerne ville være ungen(e) jeg alt hadde.

Skrevet

Alt egentlig...

- kvalmen

- matlysta

- vektøkningen

- trøttheten

- tiltaksløsheten

- bekkenløsning

- siste 2 månedene av svangerskapet

Eneste jeg ikke hater er fødselen!

Skrevet

*Hater at jeg ser ut som et fugleskremsel for tiden,har ikke overskudd til å ordne meg om dagene.Skjeldent jeg går usminket til vanlig.

*Det å gå opp i vekt

*Kvalmen

Skrevet

Den uka jeg var kvalm

Perioden jeg var så sulten. Gikk aldri mer enn 40 min før jeg måtte ha et nytt måltid. Hele dagen gikk med til å tenke mat, lage, spise

Trøttheten som kommer og går.. Nå for tiden får jeg ikke sove heller:o(

Noen dager er jeg i helt super form og skal gjøre alt, så er jeg helt slips neste dag

Skrevet

Vondt i lysken... Au au au!!

Skrevet

Å ligge konstant over do-skålen. Blæh!

Skrevet

Først kvalmen :-P og i slutten bekkenløsningen.....

Skrevet

jeg hater at det plutselig er tillat for gud og hvermann å blande seg opp i alt man skal gjøre og kjøpe og spise og alt det der. det er akkurat som om kroppen min er blitt offentlig eiendom som alle kan mene og synes noe om etter jeg ble gravid. at folk jeg møter på butikken spør hvordan det går med avføringa mi liksom. HATER DET!!

nei da liker jeg kvalmen og bekkenløsninga mi bedre

Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke fordra å være gravid. Og jeg hadde et lett svangerskap. Gledet meg til det var over fra første stund. Ok, det var enkelte høyde punkt som første spark ol.

Likevel, gleder jeg meg som en unge til å begynne å prøve på nr. 2

Skrevet

Hater den ureine huden jeg har fått, at vekta har økt, men er jo aller mest koselig med den fiiine magen da, men vekten som legger seg andre steder er det verre med hehe.. Å at nå skal alle bry seg, noen bryderier , de aller fleste er jo bare hyggelig, men det er et par bryderier jeg gjerne skulle vært foruten!!!!! Det eneste jeg egentlig syntes er skikkelig kjipt m å gå gravid er at det tar sååå lang tid, vil ha gullet i armene nå:)

Skrevet

Kvalmen, føle seg uggen hele tiden, uren hud, vektøkning, kvalmen, ikke ha overskudd til å lage middag engang og nevnte jeg kvalmen?

Har vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg et fantastisk svangerskap, tror ikke jeg mislikte noen ting dengang. Men denne gangen.... har ikke nytt en dag av det foreløpig (15 uker +).

Husker forresten at jeg forrige gang syntes det var kjempekoselig med oppmerksomheten rundt den fine magen min. Syntes det bare var koselig at folk tok på den!

Skrevet

Hater den sinnsyke overømfintlige nesen min. Kan ikke nærme meg frysedisker eller fruktdisker uten å spy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...