Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har et lite heng over keisersnitt-arret mitt (har hatt 2 ks). Denne skal bort. Regner med at det da holder med nedre bukplastikk. Spørsmålet er hvordan form dere var i etter operasjonen. Når kan man løfte tungt igjen ? Når kom du hjem fra sykehuset ? Kan man klare å ta seg av 2 små når man kommer hjem ? Hvor lang tid tok det før hevelsen gikk ned og dere kunne se det virkelige resultatet ? Hvor stort arr fikk dere ? Tusen takk for dere som tar dere tid til å svare : )
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg har et stort og stygt arr. Sørg for at de ikke stifter sammen såret, men syr med tråd! Du kan ikke ta deg av to små når du kommer hjem. Regn med en uke før du fungerer normalt.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Tok i alle fall 6 uker før du kunne se resultatet. Det henget du har over keisersnittet kan du også få over det nye arret. Vær i alle fall ferdig med alle barna Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 De stiftet sammen såret etter siste ks her og det nekter jeg å oppleve igjen, bare komplikasjoner. Er ferdig med barn. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå