La Perla Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Nå fikk jeg litt vondt av henne. Hun er av den bekymrede typen. Likevel har hun sluppet svigerfar, som er godt over 80, av gårde på togtur til Sibir, Kina og jeg vet ikke hva, sammen med sønnen (min mann) og to av hans kompiser. Det er ganske godt gjort til å være henne. Nå ble den ene syk og kunne ikke dra. Så da tenker hun på om svigerfar kan ha blitt smittet og plutselig bli dårlig han også mens de er midt inne i svarteste Sibir eller lang inni Kina. Jeg skjønner jo bekymringen hennes, og hun har det nok ikke godt nå. Så hun ringte meg og ville ha meg til å be dem snu og komme tilbake. Huff, jeg prøvde å berolige henne, men hun kommer nok ikke til å sove godt i natt, for de gutta snur nok ikke.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Uff da. Kanskje du kan invitere henne over en kveld så får hun noe annet å tenk på? Er ikke greit å gå og bekymre seg.
La Perla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Det går nok ikke, for hun bor i en annen by.'Men nå ringte mannen min til henne og klarte å berolige henne. Det var bra, for han blir lett irritert over all bekymringen og engstelsen hennes, men heldigvis skjønte at at hun ikke hadde det godt inni seg nå, så han tok kontakt med henne etter min sms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå