Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 alt er så annerledes idag, ikke kan jeg sitte slik jeg pleier, ikke kan jeg ligge slik jeg pleier, magen ser ut som den har sunket ned og det kjennes som om jeg har en ball mellom beina. Ikke kan jeg gå slik jeg pleier heller. Det presser sinnsykt mot endetarmen også og det er et mye større press der nede. Magen er plutselig bare tung i underkant, ikke i hele magen, slik som før. Kan hode ha festet seg allerede, i uke 34 + 3 Noen som vet og kan dette?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hodet kan fint feste seg i uke 34 ja, mi første festet seg i uke 31 og andre i uke 35. Og det føltes liknende sånn du beskriver ja, så du kan jo høre neste gang du er på kontroll:) Ps: trenger ikke å ha noe å si på når babyen kommer, første min kom 6dager etter termin og andre 9 dager før. Vet ikke om du er førstegangs, men mer vanlig at de fester seg tidlig da...hos flergangsfødende kan de flytte på seg lettere helt opp mot termin og fødsel:)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 joda jeg er førstegangsfødende,og iallefall på de to siste kontrollene har hun ligget med hode ned - en annen ting er at det føles bedre å puste idag også...og noe sier meg at hode er festet skal jammen spørre på UL til fredagen Tusen takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå