Gå til innhold

Fantastiske nyheter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ler og gråter jeg om hverandre her, klemmer barna mine og er verdens nest lykkeligste. Verdens lykkeligste er mamman min som har vært til utredning i dag og fått beskjed om at hun blir frisk!

Lungekreften er borte!!! BORTE!!!

Kroppen hennes har respondert uvanlig bra på cellegiften, allerede ved første runde ble det kommentert at hun tok behandlingen veldig bra. Men så turde vi jo ikke helt å ta gleden på forskudd, for småcellet lungekreft er jo noe av det vanskeligste å behandle, og som regel med veldig dårlige prognoser.

Jeg er så glad så glad så glad!!!!!!!

Ville bare dele dette med dere.

Gledesklemmer deles ut i hytt og gevær:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk så fantastisk... dette er nesten ikke til å tro, men det forteller jo bare at man ikke skal gi opp håpet!!!! Hurra hurra hurra!!!!!!!

Skrevet

Nå smiler jeg bredt og tørker bort en rørt tåre. Gratulerer med de glimrende nyhetene :-D

Skrevet

Så flott!!!

Ikke rart det blir glede i heimen av slike gode nyheter!

Fryser rent på ryggen her jeg sitter. Godt at noen ganger kan marginene være på rett side og behandlingen virke på best mulig måte!!

Gledesklemmer sendes tilbake til deg og din mor.

Skrevet

Så fantastiske nyheter å få!!! Veldig glad på dine/deres vegne! Gratulerer med godnyheten og ha en super kveld!!!!!!!

Klem fra

Skrevet

Åh, nå fikk jeg skikkelig frysninger og tårer i øyekroken! Ingenting som slike nyheter!!!

Jeg kan bare bøye meg i støvet for det som har fart gjennom hodet og kroppen din den siste tiden... Pappa hadde kreft i hjernen for 11 år siden, og det var noe av det tøffeste jeg har vært gjennom! - Og lettelsen er kjempestor når man får beskjed om at ting går bra!!!

Klemmer tilbake til deg! - Og ha en fantastisk dag!!!

Skrevet

Tusen takk for hyggelige hilsener til dere alle snille fine damer, både her og på PM:-)

Det er så godt å dele sånne gode nyheter med andre og føle at andre bryr seg. Det varmer godt!

I dag feiret jeg og store-jentene med å ta oss en is etter skolen, hele familien spiste middag på restaurant, og nå er jeg på farten for å besøke lillebror. Han har invitert søstrene sine på feiring:-)

Dette har virkelig vært en bra dag. Følelsene ligger utenpå, tårene er stadig på farten og jeg kjenner nok nå hvor tøft dette egentlig har vært, selv om jeg tilsynelatende har tatt det ganske greit...

Nå må jeg stikke:)

Ha en finfin kveld, forhåpentligvis med noen fine mennesker i nærheten som dere kan klemme litt på innimellom for å kjenne at man lever.

Klem, klem, klem

Skrevet

Så strålende og gratulerer med seieren!

STOOOR klæm fra

Skrevet

hei tebekaa,

Har ikke vært her på noen dager, og ser at du har fått verdens beste nyhet! Gratulerer så mye! Dette var jo strålende. Av motgang blir man sterk, og som du skriver, det er ofte først etterpå at man ofte innser hvor tøft dette har vært, man vil jo gjerne være sterk for andre. Med så flott resultat, så kan dere jo nå la de gode følelsene råde :-)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...