Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Vant til og ha helt flat mage .. så jeg synes den er gigantisk... Og dette bildet er tatt for 2 dager siden og på morgenen.. Så her er jeg ikke engang noe særlig oppblåst.. Har jeg ikke en anelse for stor mage iforhold til hvor langt jeg er på vei eller er det helt normalt når man er 5+3 på vei med nr 2-.. ?? =)
MintCondition Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Helt vanlig Hormonene gjør at magemusklene rett og slett blir slappere, i tillegg til oppblåstheten.
PopUp Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Så fin ) Sånn er min også, men jeg er ikke gravid :-S Så da er den ikke så fin på meg.....! Har du noen triks for flat mage eller? Hehe.....
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg hadde større kul enn det der i uke 6 denne gangen :-S så tror kanskje det er normalt når det er nr 2 hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Hehe... Gå mye i skog og mark.. Behøver ikke mye heller egentlig.. En halvtime pr dag kanskje... Og spis akkurat hva du vil når du vil.. Spis alt.., men spis alt med måte er mitt motto... Og jeg er ikke overvektig.., men heller ikke syltynn.. Slanke meg skikkelig og trene hardt er jeg ikke anlagt til.. hehe.. =) Vanligvis pleier magen min og være såvidt utenfor der du ser hoftebenet mitt.. Og ser jo nå bare fet ut og ikke gravid..
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Skulle ønske jeg hadde din kropp. I uke 6-7-8 måtte jeg gå med gravidklær. I uke 10 nyttet det ikke å skjule det lenger. Noen uker senere syntest jeg alt at magen kom i veien støtt og stadig. Med førstemann fikk jeg ikke noe gravidmage før siste to mnd`ene.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Men det er stor mage for meg da... hehe.. Får ikke igjen noen av buksene mine bla.. Det er olabuksene jeg sliter mest med... Lagt på meg litt også og på kvelden er magen enda større.. Så nytter nesten ikke skjule den for meg heller.. Folk som ikke kjenner meg kan jeg skjule det for.. Men de som kjenner meg ser jo at det ikke er "min" mage.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå